خبرگزاری کار ایران

جابری: در موتورسواری ورودی جدید نداشتیم/ باید موتورسواران سطح شهر را به پیست جذب کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۶۶۵

قهرمان موتورسواری گفت: باید موتورسواران سطح شهر را به پیست جذب کنیم تا مسابقات با تعداد موتورسوار بیشتر انجام شود و باعث پیشرفت این رشته خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مهدی جابری که سابقه 13 سال فعالیت در این رشته موتورسواری را دارد، با حضور در دفتر سرپرست فدراسیون با مازیار ناظمی دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن تقدیر از فدراسیون بواسطه حمایت از رشته سرعت در بخش موتورسواری اظهار داشت: جلسه خوبی با ناظمی داشتیم. ایشان لطف داشت و بحث های مختلفی در خصوص موتورسواری و پیست اتومبیلرانی داشتیم، من واقعا خوشحالم از اینکه با نگاهی جدید در حوزه مدیریت فدراسیون روبه رو هستیم و ناظمی دغدغه ما ورزشکاران را دارد.

وی در خصوص برنامه های فدراسیون در سال جدید گفت: نظم در مسابقات مهم است و اینکه بتوانیم در سال جدید برگزاری مسابقات را در سطح خوبی داشته باشیم.

قهرمان موتورسواری سرعت ایران با اشاره به مسابقات موتورسواری تاکید کرد: متاسفانه در موتورسواری ورودی جدید نداشتیم و این موضوع مهمی است، در این دیدار هم در این خصوص بحث و تبادل نظر شد. ساماندهی موتورسوارهایی که داخل شهر هستند، به طور مثال موتور 1000 سی سی با سرعت بالای 300 کیلومتر خطرآفرین است و اینکه بتوانیم این افراد را به پیست جذب کنیم و اگر مسابقات با تعداد موتورسوار بیشتر انجام شود، باعث پیشرفت این رشته خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت بانوان گفت: حضور خانم های موتورسوارعلاقه مند به این رشته هم قابل توجه است و مشتاقانه به این رشته ورزشی می پردازند، اما  برنامه ریزی برای مسابقاتشان تا به حال ضعیف بوده و از نظم خوبی برخوردار نبوده  و این امر به پیشرفت این رشته برای بانوان آسیب وارد کرده. امیدوارم  با توجه به تعداد علاقه مند و برنامه ریزی صحیح به وضعیت مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز