خبرگزاری کار ایران

دیبالا: فکر نمی‌کردم تا به این اندازه دلتنگ فوتبال باشم

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۵۳

مهاجم یوونتوس می‌گوید امیدوار است مسابقات فوتبال در ایتالیا مجددا از سر گرفته شود.

به گزارش ایلنا، پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس اظهار داشت که فکر نمی‌کرد با همه‌گیر شدن ویروس کرونا به اندازه زیادی دلتنگ فوتبال و تمرینات شود. مسابقات سری آ از ماه مارس به حالت تعلیق درآمده است درحالیکه این ویروس تمامی مسابقات ورزشی جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

مهاجم بیانکونری به این ویروس مبتلا شده و طی 7 هفته گذشته 4 مرتبه جواب آزمایشش مثبت اعلام شده است. با اجازه دولت ایتالیا، تیم‌های فوتبال در این کشور از روز گذشته تمریتشان را آغاز کردند و دیبالا عزم خود برای شرکت در ادامه مسابقات را نشان داد.

دیبالا گفت: "در حقیقت، من هرگز فکر نمی‌کردم که تا این اندازه برای تمرین کردن و بازی کردن دلتنگ شوم. احساس می کنم باید تمرین کنم، هم تیمی‌ها و دوستانم را ببینم و حداقل توپ را لمس کنم زیرا تمرین در خانه به تنهایی کافی نیست."

او ادامه داد: " من نیاز دارم که کفش‌هایم را بپوشم، بدوم و گلزنی کنم. همانطور که همیشه می‌گویم وقتی که اشتیاق دارید همه چیز دو برابر مهم می‌شود. بدون تمرین کردن زمان دیر می‌گذرد. ما دقیقا نمی‌دانیم که چه زمانی برمی‌گردیم. این شبیه به تعطیلات نیست، چون در آن زمان می‌دانید که چه مقدار استراحت می‌کنید. من می‌دانم که تنها کار من استراحت و حفظ شرایط خوب است، اما من مخالف شروع مجدد فوتبال نیستم. الان چند هفته است که وضعیت به این شکل است اما تمریناتی که دارم کافی نیست."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز