خبرگزاری کار ایران

سعید واسعی در گفتگو با ایلنا:

این بلاتکلیفی دیوانه کننده است / پیکان تیمی نیست که سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۰۹

هافبک تیم پیکان امیدوار است با بازگشایی تمرینات گروهی، مسابقات لیگ برتر مجددا از سر گرفته شود.

سعید واسعی درگفتگو با ایلنا درخصوص انتظار برای بازگشت مسابقات لیگ برتر گفت: امیدواریم شرایط تمرینی هرچه زودتر به حالت عادی برگردد و تمرینات را ادامه دهیم. واقعا روزهای سختی را می‌گذرانیم و این در حالی است که تمام زندگی ما فوتبالیست‌ها فوتبال است. دوری از فوتبال خیلی سخت است و راستش را بخواهید بابت این بلاتکلیفی دیوانه شدیم.

او ادامه داد: من به شخصه دوست دارم همه چیز به روال عادی برگردد و برایم از ابتدا هم مقوله تعطیلی لیگ اهمیتی نداشت. من فکر می‌کنم بازی‌ها برگزار می‌شود و دوست دارم بعد از یکی، دو ماه توقف بازی‌ها دوباره شروع شود و آن شور و هیجان را شاهد باشیم. 

واسعی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد بازیکنان پیکان در کمپ ایرانخودرو به صورت مخفی تمرینات گروهی برگزار می‌کردند، افزود: واقعا نمی‌دانم جریان این خبر چه بود. بچه‌های تیم ما اکثرا شهرستانی هستند و الان در کنار خانواده‌های خود این روزها را سپری می کنند. همه ما خودمان به صورت اختصاصی تمرین می‌کنیم و اصلا چنین چیزی نبود. 

هافبک پیکان درخصوص اینکه آنها به بقا در لیگ برتر امیدوار هستند، گفت: اصلا به این فکر نمی‌کنیم که تیم ما شرایط بدی را سپری کند. هدف ما این است که در بازی‌های رودررو نتیجه بگیریم و جایگاه پیکان را تغییر دهیم. بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و مطمئنا در بازی‌های پیش رو نتیجه می‌گیریم و تلاش می‌کنیم که اتفاق بدی برای باشگاه نیفتد. باید یک دل باشیم که شرایط را تغییر دهیم و مطمئنا پیکان تیمی نیست که بخواهد سقوط کند. این قول را از طرف خودم می‌دهم و حتما روزهای خوبی را برای پیکان خواهیم ساخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز