خبرگزاری کار ایران

زخم کهنه‌ای که سر باز کرد؛

قلعه‌نویی یا خورشیدی؛ حق با چه کسی است؟

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۰۷

ماجرای دیدار فصل گذشته سپاهان - تراکتور بار دیگر سر زبان‌ها افتاده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اشکان خورشیدی، داور فوتبال در مصاحبه روز گذشته با خبرنگار ایلنا به مرور خاطرات گذشته خودش پرداخت و در قسمتی از آن به بحث و جدل با امیر قلعه‌نویی اشاره کرد که مربوط به دیدار فصل گذشته سپاهان - تراکتور بود.

قلعه‌نویی چندی پیش در صحبت‌هایی با اشاره به داوری‌هایی که تا پایان عمر  فراموش نمی‌کند از اشکان خورشیدی در کنار ممبینی، ترکی و فغانی نام برد و مشخصاً اشاره‌اش به دیدار فصل قبل سپاهان - تراکتور در تبریز بود.

خورشیدی در صحبت‌هایش با اشاره به نقل قولی از قلعه‌نویی که اگر تصمیمات وی تایید شود فوتبال را کنار می‌گذارد عنوان کرد که کارشناسی‌های داوری سوت‌های او در آن دیدار را تایید کردند ولی قلعه‌نویی سر حرفش نماند.

در همین راستا باشگاه سپاهان نسبت به این گفته‌ها واکنش نشان داده و اعلام کرد که حافظه خورشیدی در این مورد خوب کار نکرده چرا که کارشناسی‌ها در رد تصمیمات او در بازی با تراکتور صورت گرفته است.

این مورد در یکی از آخرین برنامه‌های نود مورد کارشناسی نوید مظفری قرار گرفت و کارشناس برنامه نود هر دو گل تراکتور در آن بازی را مردود دانست.

گل نخست تراکتور روی ضربه ایستگاهی مهدی‌پور به ثمر رسید که به واسطه خطای بازیکن سپاهان روی مسعود شجاعی اعلام شده بود ولی به عقیده کارشناس برنامه نود خطایی رخ نداد.

گل دوم تراکتور را هم ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این در حالیست که مظفری عقیده دارد خطایی روی استوکس در محوطه جریمه سپاهان رخ نداده و پنالتی تصمیم اشتباه خورشیدی بوده است.

حجم ویدیو: ۳۱.۸۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز