خبرگزاری کار ایران

پژمان: زنوزی فوتبال تبریز را از نابودی نجات داد/ هیچ چیز مهم‌تر از سلامت انسان‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۹۴

مربی تراکتور هم عقیده دارد که مسابقات لیگ در شرایط حال حاضر نباید از سر گرفته شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا پژمان درباره آخرین وضعیت این باشگاه گفت: طی دهه‌های گذشته، کارخانجات و ارگان‌های مختلف از فوتبال حمایت می‌کردند و به همین دلیل تعداد باشگاه‌های فعال آذربایجان شرقی بالا بود، ولی رفته رفته و با سرسام آور بودن هزینه‌های فوتبال، این مجموعه‌ها از تیم‌داری دست کشیدند.

وی افزود: در شرایطی که تیم ماشین‌سازی حال و روز خوشی نداشت و تراکتور هم به مرحله‌ی واگذاری رسیده بود، مهندس زنوزی به‌ دلیل عشق و علاقه به شهر خود و دو تیم ریشه‌دار آن، این دو باشگاه را خریداری کرد. هیچ کجای دنیا چنین از خود گذشتگی و خدمت به فوتبال دیده نشده است.

پژمان ادامه داد: آقای زنوزی تنها به خرید این دو باشگاه بسنده نکرده است و اکنون تراکتور از نظر زیرساخت و کیفیت بازیکنانش در سطح ایران بی‌نظیر است. مهندس زنوزی فوتبال ما را از نابودی نجات داد، پس پیشکسوتان هم باید از ایشان حمایت کنند. این روزها تراکتور و ماشین‌سازی جان گرفته‌اند و می‌توان با برنامه‌ریزی‌های بهتر، شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال شمال غرب کشور باشیم.

وی در رابطه با برخی از دیدگاه‌ها در زمینه بومی گرایی، گفت: به یکباره که نمی‌توان کل تیم را بومی کرد، معتقدم سرمایه‌گذاری‌های خوبی روی فوتبال پایه دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی انجام می‌شود و امسال چند بازیکن خوب از تیم‌های امید و جوانان تراکتور در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یافته‌اند؛ ولی این که گفته می‌شود «حضور بازیکنان اهل خطه آذربایجان در سطح اول فوتبال کمرنگ شده است» را می‌پذیرم؛ دلیل آن هم کم شدن تعداد باشگاه‌ها، عدم برگزاری مسابقات بین مدارس و نبود استعدادیابان است؛ به طوری که در گذشته، افرادی همچون آقایان شهابی، صباحی و .... معلمان و دلسوزان واقعی فوتبال استان بودند.

وی با تأکید بر اینکه شرایط به وجود آمده نتیجه پروسه چندین ساله است، ادامه داد: مسابقات فوتبال بین مدارس از بین رفته است، بنده خودم فوتبال را از مدارس شروع کردم و سپس به باشگاه‌‌های مطرح راه یافتم و اکنون 28 سال است که به صورت متمادی در باشگاه تراکتور در حال خدمت هستم.

پژمان در پایان، مخالفتش را با شروع تمرینات و پیگیری مسابقات لیگ برتر در شرایط کرونایی اعلام کرد و افزود: هیچ چیز مهم‌تر از سلامت انسان‌ها نیست، به همین دلیل مخالف جدی برگزاری ادامه مسابقات هستم؛ تمرین کردن در چنین شرایطی سلامت بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و رسانه را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز