خبرگزاری کار ایران

برای پولی که داده‌اند غرامت می‌خواهند ولی می‌گویند استقلالی هستیم

صادقی:استقلالی باشید که اینقدر روی تیم فشار نمی‌آورید/ سعادتمند و مجیدی رودررو اختلافشان را حل کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۳۷

کاپیتان سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید کسانی که ادعای استقلالی بودن دارند باید در این شرایط کنار تیم باشند و به تیم کمک کنند نه اینکه در این شرایط به دنبال ضربه زدن نیز باشند. صادقی معتقد است مجیدی باید مشکلاتش را با سعادتمند روی در روی حل کند.

پست بازیکنان علیه مدیریت باشگاه را دیدید؟

به هر حال این یک زنگ خطری بود که قبلا من گفته بودم و کسی گوش نکرد و الان دوباره باشگاه را تهدید کرد. 

فکر می‌کنید کار بازیکنان درست بود؟

به هر حال بازیکنان نگران پولشان هستند و البته که چند درصدی از مطالباتشان را باشگاه پرداخت کرد و خدا را شکر حداقل تا چند وقت نگرانی از این بابت وجود ندارد امیدوارم یک اسپانسر برای استقلال پیدا شود و مشکلات تیم را حل کند زیرا حاشیه‌ها فقط باعث بروز مشکل برای تیم می شود.

فکر می‌کنید با این وضعیت تکلیف سعادتمند چه می‌شود؟

امیدوارم که او استعفا ندهد او مدیری است که تازه به استقلال آمده و می‌خواهد تیم را به موفقیت برساند به او توصیه می‌کنم مواظب اطراف خود باشد از هر کسی مشورت نگیرد بیشتر از پیشکسوتان بهره بگیرد زیرا آنها بیشتر از هر کس دیگری دلسوز هستند.

در خصوص کمک مالی موسوی به استقلال صحبت کنید؟

ایشان در زمانی که استقلال مشکل مالی داشت کمک کردند و الان پول‌شان را می‌خواهند البته این را بگویم ایشان پول داده تا از مالیات معاف شود الان هم که نزدیک به سه میلیارد هم از اصل پولی که داده غرامت می‌خواهد بعد من می‌بینم همه جا می‌نشیند و می‌گوید من استقلالی هستم استقلالی که در این شرایط این همه به تیمش فشار وارد نمی‌کند و حتی اگر می‌تواند به دنبال حل مشکلات تیم می‌شود.

خیلی‌ها می‌گویند بین سعادتمند و مجیدی اختلاف نظر وجود دارد؟

به هر حال آنان هنوز همدیگر را ندیدند ودیداری باهم نداشتند فکر می‌کنم اگر روی در روی با یکدیگر صحبت کنند مشکل‌شان حل می‌شود به هر حال مجیدی سرمربی استقلال است و باید خواسته‌هایی که دارد توسط باشگاه حل شود. فکر می‌کنم مجیدی می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند.

شرایط لیگ به کجا رسید؟

من فکر می‌کنم هنوز سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نتوانسته یک تصمیم قاطع در این باره بگیرد به هر حال زمان لازم برای برگزاری لیگ را داریم حتی می‌توانیم در 40 روز آن را به پایان برسانیم. امیدوارم بهترین تصمیم برای لیگ برتر گرفته شود. 

اینکه می‌گویند در صورت عدم اتمام لیگ پرسپولیس باید قهرمان شود را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این حرف کارشناسی نیست مگر می‌شود از لیگ 9 هفته باقی مانده باشد آن وقت ما به دنبال قهرمان معرفی کردن تیمی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز