خبرگزاری کار ایران

پورشیب: آرزو می‌کنم آرامش به زندگی مردم برگردد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۲۹

قهرمان کاراته جهان گفت: امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا دوباره آرامش به زندگی مردم برگردد.

به گزارش ایلنا، ذبیح الله پورشیب در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهارداشت: من هم این روزها مثل سایر ورزشکاران ملی پوش تمریناتم را در خانه انجام می دهم. البته اگر فضای سبز یا پارکی هم باشد که محیطش خلوت باشد در آنجا هم تمرین می کنم. تمریناتم کلا فقط بدنسازی است. با مربیان در ارتباط هستم و از آنها برنامه های لازم را می گیرم. به هر حال شرایط الان به گونه ای است که باید سعی کنیم بدنمان را آماده نگه داریم.

قهرمان کاراته آسیا ادامه داد: امیدوارم که ویروس کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود و از بین برود. کرونا واقعا روزهای سختی را برای مردم به وجود آورده است. آرزو می کنم که همه مردم کشورم سلامت باشند. انشالله دوباره آرامش به زندگی همه برگردد و همه مثل قبل، کنار هم باشند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگجو در خصوص کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو توضیح داد: فعلا که بازی های المپیک 2020 یک سال به تعویق افتاده و همه برنامه های ورزشی عوض شده است. من هم منتظر هستم تا ببینم فدراسیون جهانی کاراته چه تصمیمی برای ادامه مسابقات دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز