خبرگزاری کار ایران

عظیمی: ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه دهد لیگ را آغاز می کنیم/ امسال حداقل قرارداد بازیکنان را مشخص خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۰۶۰

شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه لیگ ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان نرسید، تصمیم گرفته شد هیچ تیمی به لیگ پایین تر سقوط نکند.

به گزارش ایلنا، شهرام عظیمی درباره شرایط لیگ های والیبال در سال ۹۹ خاطر نشان کرد: امسال چند اولویت در دستور کار سازمان لیگ خواهد بود. اول، نظام ارزیابی ناظرین است. دوم، به روز رسانی آیین نامه سازمان لیگ که دچار تغییرات خواهد شد و سوم، تلاش برای برگزاری لیگ هایی پویا و منسجم که امیدواریم امسال مسابقاتی خوب و در خور شان والیبال کشورمان را شاهد باشیم.

وی در مورد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر در سال ۹۹ افزود: سال گذشته ۱۳ تیم در لیگ حضور داشتند که با توجه به اینکه لیگ به پایان نرسید، در جلسه ای با حضور مدیران باشگاهها، مقرر شد هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نکند.

رئیس سازمان لیگ والیبال با بیان اینکه شاخص هایی را به همه باشگاهها اعلام کرده ایم، یادآور شد: یکی از این شاخص ها که جزو شروط ورود به لیگ برتر است، تسویه حساب مالی است و در این راستا، حامیان مالی می بایست ضمانت های لازم را بدهند.

وی ادامه داد: شرط دیگر که در آیین نامه سازمان لیگ نیز به صراحت اشاره شده، این است که باشگاه‌ها باید سالنی براساس استانداردهای FIVB داشته باشند یا اجاره کنند.

عظیمی به بحث قرارداد بازیکنان و مربیان نیز اشاره کرد و گفت: امسال حداقل قرارداد بازیکنان، مربیان و کادر فنی را مشخص می کنیم و در آیین نامه نیز خواهیم آورد.

رئیس سازمان لیگ در پایان و با بیان اینکه این قوانین در لیگ های بانوان نیز اجرا خواهند شد، درباره تاریخ دقیق آغاز لیگ برتر اظهار داشت: ما منتظر رای ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. هر زمان اعلام کنند، ما لیگ را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز