خبرگزاری کار ایران

باید کسی مدیر استقلال شود که درد تیم را دواکند

شاهرخ‌ بیانی: هواداران چه گناهی کرده‌اند که طرفدار استقلال شده اند

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۸۶۲

کاپیتان سابق استقلال درباره اتفاقات و حواشی پیرامون این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ‌ بیانی کاپیتان سابق استقلال درباره اتفاقات و حواشی پیرامون این تیم  و پست مشترک بازیکنان استقلال با ما همکلام شد. وی معتقد است اگر قرار است مسابقات لیگ ادامه پیدا نکند باید آن را تعطیل کرد.

خبر دارید بازیکنان استقلال پست مشترکی درباره مشکلات باشگاه گذاشتند؟

متأسفانه چند سالی می‌شود که باشگاه وضعیت بدی پیدا کرده است. در دوران ما هم استقلال پولدار نبود یا بدهی بود ولی در این دو، سه ساله وضعیت خیلی بدتر شده است. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مالی استقلال برطرف شود تا بازیکنان با تمرکز بیشتری در صورت شروع لیگ در تمرینات حضور پیدا کنند.

راهکار حل مشکلات مالی چیست؟

مدیری که می‌بیند نمی‌تواند از پس مشکلات بربیاید باید برود تا کسی بیاید که درد استقلال را دوا کند. اتفاقات این سال‌ها همگی شبیه هم و تکراری شده‌اند و دیگر هوادار طاقت این وضعیت را ندارد. آن‌ها چه گناهی کرده‌اند طرفدار این تیم شده‌اند که هر روز یک مشکل درون یا بیرونش ایجاد می‌شود؟

شنیده‌اید قرار است استقلال را به بخش خصوصی واگذار کنند؟

بله! واقعاً اگر وزارت ورزش می‌بیند توانایی اداره این تیم را ندارد رهایش کند تا لااقل مردم تکلیف‌شان با تیمی که واگذار شده را بدانند.

بهترین تصمیم برای ادامه یا لغو مسابقات چیست؟

این قطعاً بستگی به بررسی کارشناسی موضوع دارد. حتماً تیم‌هایی که در لیگ یک در صدر هستند دنبال ادامه رقابت‌ها را می‌گیرند ولی بقیه پایینی‌ها که در خطر سقوطند دوست دارند مسابقات لغو شود. هر کسی بسته به شریط و حال تیمش نظر می‌دهد، اما مهم‌ترین چیز سلامتی فوتبالیست‎ها است.

 خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس را به دلیل اختلاف امتیاز باید قهرمان لیگ اعلام کنند؟

اصلا چنین چیزی از نظر عقلانی درست نیست. 9 هفته از رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. حتی ممکن است تیم قهرمان و تیم‌های سقوط‌‌کننده تغییر کنند. اگر قرار است مسابقات تعطیل شود باید بدون اعلام قهرمان این اتفاق بیفتد. همین استقلال یک بازی عقب‌افتاده مقابل فولاد دارد که اگر در آن پیروز شود اختلافش با صدر جدول کمتر هم می‌شود پس می‌توان گفت لیگ باید ادامه پیدا کند.

عملکرد فرهاد مجیدی در این مدت چطور بوده است؟

فرهاد مجیدی مربی جوان و باانگیزه‌ای است. او می‌خواهد در استقلال به موفقیت برسد. ما باید همگی به او کمک کنیم تا در این راه ضربه نخورد. به نظر من فرهاد می‌تواند فصل آینده نیز با استقلال به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز