خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بازنشستگی

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۶۸

داورزنی گفت: در وزارت ورزش تعدادی از مدیران و روسای فدراسیون‌ها بازنشسته شدند و این مسئله طبیعی است که فرایندی دارد و بر اساس آن، ابلاغ بازنشستگی افراد داده می‌شود و قاعدتا کارشان را ترک می‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی در مصاحبه تلفنی با برنامه رکورد پیرامون موضوع بازنشستگی‌اش عنوان کرد: بعضی‌ها دوست دارند مدام راجع به بحث بازنشستگی صحبت کنند، اما در واقع هر کسی بازنشسته شود، به او ابلاغ را می‌دهند و دیگر نمی‌تواند خدمت کند ولی کسی که بازنشسته نیست، می‌تواند کارش را انجام دهد.

او ادامه داد: در وزارت ورزش تعدادی از مدیران و روسای فدراسیون‌ها بازنشسته شدند و این مسئله طبیعی است که فرایندی دارد و بر اساس آن، ابلاغ بازنشستگی افراد داده می‌شود و قاعدتا کارشان را ترک می‌کنند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران تصریح کرد: بنده بیش از ۳۵ سال سابقه کار دارم ولی هنوز ابلاغ بازنشستگی از سوی وزارت ورزش و جوانان به من داده نشده است. قانونی وجود دارد که در صورت داشتن مدرک تحصیلی لازم و همچنین نیاز و درخواست آن دستگاه اجرایی و در نهایت بررسی و تایید کمیسیون سازمان امور استخدامی کشور، فرد بتواند به فعالیت خود به مدت ۳۵ سال ادامه دهند.

داورزنی یادآور شد: هر کسی بازنشسته شود، روال قانونی او انجام خواهد شد و از قبل هم به آن شخص خبر می‌دهند تا فرایند کاری خود را طی کند. نامه‌ای به سازمان بازنشستگی کشور نوشته می‌شود و می‌گویند از یک تاریخ مشخص نباید فعالیت داشته باشید.

او اضافه کرد: بعضی دوستان خوش‌شان می‌آید هر از چندگاهی به موضوع بازنشستگی بنده بپردازند، در حالی که سازمان بازنشستگی کشور هیچ ابلاغیه‌ای به بنده نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز