خبرگزاری کار ایران

مالک پاری سن ژرمن: در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۳۷

مالک باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد در صورتیکه رقابت‌های داخلی فرانسه برگزار نشود آنها آمادگی خواهند داشت تا در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن گفت اگر مقررات جدید کشور فرانسه در مبارزه با ویروس کرونا به آنها اجازه ندهد که برای ادامه مسابقات لوشامپیونه در این کشور بازی کنند، پاری سن ژرمن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در خارج از کشور به اتمام می‌رساند.

ناصر الخلیفی پس از اعلام نخست وزیر فرانسه، ادوارد فیلیپ مبنی بر اینکه فوتبال حرفه‌ای نمی‌تواند تا ماه سپتامبر مجدداً شروع به کار کند و فصل جاری لیگ 1 در خطر تعطیلی کامل قرار می‌گیرد، گفت: "ما به تصمیم دولت فرانسه احترام می‌گذاریم."

او در بیانیه‌ای افزود:"با توافق یوفا، قصد داریم در لیگ قهرمانان اروپا، هر کجا و هر زمان که برگزار شود، رقابت کنیم. اگر بازی در فرانسه امکان پذیر نباشد، ما مسابقات خود را در خارج از کشور انجام می‌دهیم، بهترین شرایط ایمنی پزشکی را برای بازیکنان و کل کارمندان خود تضمین می‌کنیم."

لیگ فوتبال فرانسه (LFP) در سه شنبه آینده کنفرانسی برگزار می‌کند تا نتیجه گیری‌های خود را از اعلامیه اخیر دولت به دست آورد. طبق اسنادی که توسط AFP دیده می‌شود، هیات مدیره یوفا قصد دارد این فصل لیگ قهرمانان را تا پایان ماه آگوست به پایان برساند.

پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های امسال قرار دارد، اما هنوز هم حریف آن مشخص نشده است چرا که به علت شیوع گسترده ویروس کرونا مرحله یک هشتم نهایی در حال حاضر به صورت کامل برگزار نشده است. طبق اسناد و مدارک، دور یک هشتم نهایی در تاریخ 7-8 آگوست به پایان می‌رسد و دور یک چهارم نهایی بازی‌ها هم بین 11 تا 15 آگوست و فینال در 29 آگوست برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز