خبرگزاری کار ایران

هفت سال گذشت؛

آخرین جشن قهرمانی استقلال در لیگ با حضور قلعه‌نویی، مجیدی، رحمتی و نکونام (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۸۱۶

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر به فصل دوازدهم برمی‌گردد که نام‌های مطرح زیادی در این تیم کنار هم جمع شده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هرچقدر پرسپولیس در سال‌های اخیر انواع و اقسام موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها را جشن گرفته، رقیب سنتی یعنی استقلال دستش از رسیدن به جام لیگ کوتاه مانده و در طول 6 فصل گذشته با وجود اینکه بعضاً عملکرد خوب و شایسته‌ای از آبی‌پوشان سراغ داریم ولی مشکلات و اختلافات داخلی و تغییر و تحولات متعدد در کادر مدیریت و کادرفنی و عوامل دیگر باعث شده استقلالی‌ها در این بازه زمانی حسرت قهرمانی لیگ را به دل داشته باشند.

آخریین قهرمانی استقلال مربوط به لیگ دوازدهم می‌شود. زمانی‌ که امیر قلعه‌نویی برای بار سوم به نیمکت این تیم بازگشته بود و پروژه موفقیت این تیم در آسیا را راه اندازی کرد و در این مسیر نام‌های بزرگی مثل رحمتی، مجیدی، نکونام، جباری و... که بعضاً اختلاف نظرهایی هم با برخی از آنها داشت را دور هم جمع کرد و در شرایطی که چشم انداز آبی‌ها رسیدن به قله آسیا بود، رسیدن به قهرمانی لیگ هم برایشان لطف و ارزش خاصی داشت.

فصل دوازدهم آخرین قهرمانی استقلال در لیگ فوتبال ایران بود و در این فاصله فقط یک جام حذفی در سال 97 با هدایت شفر کسب کرد.

 

تصاویر: روح‌‌الله وحدتی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز