خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: تیم ملی با من اکشن خواهد بود / ۴۰ بازی اخیر تیم ملی را آنالیز کردم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۶۹۴

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم آقای کی روش دیسیپلین دفاعی بهتری داشت و آن موضوع باعث موفقیت ایشان می‌شد. در دیدارهای اخیری که از تیم ویلموتس شبیه فیلم‌های درام بود اما سعی خواهم کرد فیلم‌های من بیشتر اکشن باشد.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگوی تصویری با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد از قرنطینه خانگی استفاده کرده است تا فیلم بازی‌های اخیر تیم ملی را تماشا کرده و نقاط قوت و ضعف تیم ملی را به خوبی شناسایی کند. مشروح گفتگوی اسکوچیچ را در ادامه می‌خوانید:

* ارتباط با ملی پوشان

سعی کردم با تمامی بازیکنان در ارتباط باشم. بیشتر آنها را از نزدیک دیدم ولی الان به دلیل شرایط کرونا تلفنی می‌توانیم در ارتباط باشیم اما سعی کردم ارتباطم را با بازیکنان قطع نکنم. قطعا دنبال این نیستم که نقاط قوت را تغییر دهیم اما به دنبال این هستم که خون تازه ای به تیم تزریق شود و قطعا این کار را خواهم کرد.

*  40 بازی تیم ملی را آنالیز کردم

کرونا فرصت خوبی بود تا آنالیز خوبی داشته باشم. من 40 بازی اخیر تیم ملی را دیده‌ام. رقبا را به خوبی آنالیز کردم و 100 بازی رقبا را دیده‌ام و همانطور که گفتم کرونا فرصت خوبی برای این موضوع شکل داده است تا به خوبی آنالیز لازم را صورت دهیم. ما درصد بالایی برای صعود نیاز داریم. من به این مساله شکی ندارم و ما تنها به یک روح برنده نیاز داریم و قطعا این موضوع فرصت مناسب برای حضور در جام جهانی را در اختیار ما قرار خواهد داد.

* تکلیف لیگ باید مشخص شود

اول باید برنامه لیگ مشخص شود و ببینیم برنامه بازی‌ها به چه شکلی خواهد بود. باید ببینیم چه بازه زمانی داریم تا بر اساس آن برنامه تمرینی لازم را صورت و در نظر بگیریم. 

* همه شانس حضور در تیم ملی را دارند.

معیار برای انتخاب بازیکنان تیم ملی

مهم این است که بتوانند در سطح تیم ملی حضور داشته باشند و خود را هماهنگ کنند. هر بازیکنی که پاسپورت ایرانی داشته باشد می‌تواند فرصت حضور در تیم ملی را داشته باشد و من چیزی را برای بازیکنان ایران و خارج از لیگ ایران را جدا نمی‌کنم و همه شانس دعوت و همراهی تیم ملی را خواهند داشت.

* به کارم اطمینان دارم

قرارداد بلند مدت است و طبیعتا البته به نتایج بستگی دارد و برای همه مربیان این شکل خواهد بود و مربی‌ای که نتیجه نگیرد مسلما نمی‌تواند امیدوار به قرارداد باشد. بهتر می‌دانید که شایعات نادرست زیادی وجود دارد. اطمینان بنفس کامل دارم و تلاش زیادی می‌کنم و از کارم مطمئن هستم اما مطمئنا هر کسی انتخاب برای این پست می‌شد انتقادات منفی نیز وجود داشته است.

* مشکل شکایت نفت و ملوان

امیدوارم به زودی مشکلاتم با نفت آبادان حل شود و مراحل حل آن دنبال می‌شود. فدراسیون به دنبال این موضوع است و فکر کنم حل شود. در مورد ملوان و مشکلاتم؟ من اصراری نکردم بر سر مشکلاتم با ملوان و هیچ درخواستی برای پرداخت زود آن نداشتم. چندین بار با آن‌ها مذاکره کردم اما به نظرم آنها تمایلی به انجام آن ندارند. من خیلی خوب رفتار کردم اما انتظارم توجه آنهاست و مسلما هر مربی ای دوست دارد که دستمزدش را دریافت کند.

*فیلم‌های ویلموتس درام بود، من فیلم اکشن می‌سازم

این موضوع خیلی در خون بازیکنان ایرانی است و من هم امیدوارم این موضوع را انجام بدهم. این فلسفه من نیز خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در آینده بازی تهاجمی و موفقی از بازیکنان ارائه دهیم. به نظرم تفاوت تیم کی روش و ویلموتس دفاعی بودن دو تیم نبود، تیم آقای کی روش دیسیپلین دفاعی بهتری داشت و آن موضوع باعث موفقیت ایشان می‌شد. در دیدارهای اخیری که از تیم ویلموتس شبیه فیلم‌های درام بود اما سعی خواهم کرد فیلم‌های من بیشتر اکشن باشد.

* مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مشخص شد

شناخت خوبی نسبت به لیگ ایران و حتی بیشتر از مربیان کروات دیگر دارم. اگر کسی بخواهد به من مشورت و نظری بدهم در این کلیشه که مربی خارجی هستم نخواهم بود و از تمامی آنها سود خواهم برد. آقای هاشمیان با تیم ملی قرارداد داشتند و از آقای کریم باقری هم خواستند به تیم ملی اضافه شوند و دستیاران خارجی دیگری هم دارم و البته احتمالا باز هم این افراد اضافه شوند. تونی که دستیارم است در زمان حضور در نفت آبادان همکارم بوده و مربی دروازه‌بانان هم به تازگی از کویت جدا شده و به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز