خبرگزاری کار ایران

با استفاده از تعطیلی لیگ برتر؛

عملیات موفق بهبود زمین‌های چمن‌ باشگاه فولاد

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۱۳

زمین‌های چمن‌ باشگاه فولادخوزستان در مدت تعطیلی لیگ برتر توسط عوامل اجرایی بهبود و آماده بهره برداری شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات لیگ‌های مختلف و تمرینات تیم‌ها شده است. باشگاه فولادخوزستان با توجه به این تعطیلی و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، اقدامات مختلفی برای آماده‌سازی زمین‌های چمن‌ در دستور کار قرار داده است تا در صورت بازگشایی احتمالی تمرینات و مسابقات، زمین‌های آماده و مطلوب جهت انجام تمرینات و میزبانی مسابقات در اختیار تیم‌های مختلف باشگاه قرار بدهد.

رضا ارزانی‌پور مدیر ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان که مسئولیت حفظ و نگه‌داری دیگر زمین‌های تمرین تیم‌های مختلف را بر عهده دارد، در مورد فعالیت‌های اخیر باشگاه در این‌خصوص به رسانه باشگاه گفت: بعد از تعطیلات نوروز و از اواسط فروردین ماه با توجه به تعطیلی لیگ برتر و توقف تمرینات تیم به دلیل شرایط اضطراری به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، عملیات بهبود و ترمیم زمین شماره ۲ باشگاه که تمرینات تیم بزرگسالان در آن برگزار می‌شود را آغاز کردیم تا در اواسط اردیبهشت این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: عملیات‌های روزانه شامل آبیاری، کوددهی و سربرداری طبق روال و به صورت روتین در حال انجام است و همچنین عملیات‌های تخصصی با تجهیزات استاندارد برای بهبود و بازپروری چمن نیز در دستور کار قرار گرفت. این عملیات‌ها شامل دتچینگ، هوادهی، تاپ درسینیگ و لولینگ هستند که جهت ارتقای کیفی و ظاهری زمین چمن تمرین از نظر بهبود تراکم، توسعه ریشه، رنگ و همچنین یکسان‌سازی بستر انجام می‌شوند.

مدیر ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در ادامه نیز افزود: گفتنی است با توجه به اقدامات خوبی که در این مدت بر روی زمین اصلی ورزشگاه شهدای فولاد انجام گرفته است، این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری و میزبانی در مسابقات لیگ‌برتر خواهد بود. همچنین کار بروی زمین‌های دیگر باشگاه طبق برنامه در حال انجام است.

ارزانی‌پور در انتها گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از جناب آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه فولادخوزستان داشته باشم که با توجه به سوابق ارزنده قبلی در طول مدت ترمیم و نگه‌داری با راهنمایی و حمایت‌های خود به ما کمک شایانی کردند. در پایان لازم است از دستگاه محترم نظارت شرکت فولادخوزستان و همه عوامل اجرایی ورزشگاه که با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده با رعایت کامل نکات بهداشتی و به صورت مستمر برای انجام این پروژه در زمان مشخص و با بالاترین کیفیت تلاش کردند، قدردانی و تشکر خود را به عمل آورم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز