خبرگزاری کار ایران

عسگری: به تکریم و احترام بر پیشکسوتان تاکید داریم/ به دنبال تعامل بیشتر با صندوق قهرمانان برای حمایت از کشتی گیران هستی

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۴۶۸

سید جلال عسگری گفت: فدراسیون کشتی همیشه بر اهمیت تکریم و احترام بر پیشکسوتان تأکید داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سید جلال عسگری گفت: فدراسیون کشتی همیشه بر اهمیت تکریم و احترام بر پیشکسوتان تاکید داشته است و امسال نیز برنامه های خوبی چون دیدار و تقدیر از این بزرگان و برگزاری مسابقات مختلف برای آن ها در نظر گرفته است.

وی در خصوص عملکرد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گفت: من از همان سال های ابتدایی عضو صندوق بوده ام و می بینم که روند فعالیت ها آن در یک سال اخیر رو به بهبود است و اطلاع رسانی در مورد فعالیت های صندوق نسبت به گذشته بهتر شده است.

عسگری تاکید کرد: در ملاقاتی که با دکتر ابطحی داشتم متوجه شدم که ایشان دلسوزانه برای صندوق برنامه ریزی دارند و به فکر ورزشکاران و پیشکسوتان هستند و تمام دغدغه و دل‌مشغولی شان خدمت به این قشر است.

وی ادامه داد: دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان کشتی نیز دغدغه فدراسیون کشتی است و از صندوق قهرمانان می خواهیم که حمایت بیشتری از آن ها داشته باشد.

عسگری تصریح کرد: هم اکنون محسن قاسمی، محمدرضا آقانیا و میثم زارع از ملی پوشان و قهرمانان ما هستند که هرکدام به نحوی با مشکلات درمانی روبرو هستند که امیدواریم که مسئولان صندوق در این زمینه مساعدت و کمک بیشتری داشته باشند.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: کشتی نیز مانند سایر ورزش ها از عواقب این ویروس در امان نبوده و بسیاری از مسابقات و برنامه ها لغو یا به تعویق افتاده اند. امیدورایم که با رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبت شرایط هرچه زودتر به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز