خبرگزاری کار ایران

حمودی: ما مخالف قهرمانی زودهنگام پرسپولیس هستیم / فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۹۷

کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران موافق از سرگیری ادامه رقابت‌های لیگ نوزدهم که به علت شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

علی حمودی در گفتگو با ایلنا درخصوص برگزاری تمرینات انفرادی در قرنطینه خانگی گفت: بعد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به اهواز سفر کردم و اینجا یک مقدار بیشتر فضا وجود دارد که بخواهم تمرینات هوازی انجام بدهم. خارج از شهر اهواز به کوه یا دشت می‌رویم تا بدن را آماده نگه داریم. به نظرم تعطیلی بر اصر کرونا به اندازه تعطیلی بین دو فصل شده است اما به هر حال چیزی است که باید با آن کنار بیاییم

او ادامه داد: با کادرفنی در ارتباط هستیم و همه بازیکنان برنامه مشخصی دارند و ما باید بدن‌هایمان را آماده نگه داریم چون تاریخ دقیق برگزاری مسابقات مشخص نیست. قطعا دلتنگ فوتبال هستیم چرا که بعد از 14 سال است که فوتبالیست هستم چنین موضوعی پیش آمده است و وضعیت کلافه کننده است. در حال حاضر 10 بازی از فصل باقی مانده است و تکلیف مشخص نیست که وضعیت را پیچیده می‌کند. وقتی زمان دقیق برگزاری بازی‌ها معلوم نیست این استرس بازیکنان را بیشتر می‌کند.

کاپیتان تیم پیکان درخصوص اینکه موافق برگزاری ادامه مسابقات لیگ است یا خیر گفت: در صورتی باید این مسابقات برگزار شود که لطمه‌ای به کسی نرسد و این کار ریسک بزرگی است. به غیر از فوتبالیست‌ها عوامل برگزاری مسابقات هم درگیر هستند و خدایی ناکرده اگر یک نفر مبتلا باشد آن زمان جان خیلی‌های دیگر هم به خطر می‌افتد. ما دوست نداریم که به خاطر فوتبال کسی سلامتی خود را از دست بدهد چون سلامتی مهم‌ترین فاکتور است.

مدافع تیم پیکان درخصوص احتمال برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران افزود: بدون تماشاگر که فوتبال روحی ندارد و فوتبال بدون تماشاگر هیچ است و معنی پیدا نمی‌‎کند. ما به خاطر تماشاگران فوتبال بازی می‌کنیم و حضور آنها به بازی‌های هیجان می‌دهد.

حمودی درخصوص اینکه در لیگ برتر انگلیس کاپیتان‌ها برای کسر قراردادها به دلیل شیوع کرونا هماهنگ شدند اما در ایران چنین چیزی امکان پذیر به نظر نمی‌رسد، گفت:‌ ما هم شاید بتوانیم آن کار را بکنیم اما قرارداد ما به اندازه آنها نیست و باشگاه‌های ما هم از نظر درآمد هم یک نرخ مشخصی ندارند. اگر قرار است بازی‌ها برگزار نشود همه قبول کنند که یک مقدار قابل قبولی از بازیکنان کسر شود ولی فکر نمی‌کنم ما در سطح تیم‌هایی مانند انگلیس باشیم که بخواهیم کاهش چشمگیری در دستمزد خودمان داشته باشیم.

علی حمودی درباره اینکه گفته‌ها در این باره قوت گرفته که اگر لیگ برتر ناتمام بمانند، پرسپولیس باید به عنوان قهرمانی برسد، گفت:‌ نه نباید کسی را قهرمان کنند چرا نزدیک به 10 مسابقه مانده است و این در حق سایر تیم‌ها اجحاف است. به نظرم هیچ تیمی این را قبول نخواهد کرد و یکی از آن تیم‌ها ما هستیم. هیچ جایی در دنیا اینطور قهرمان و تیم قعرنشینی را معرفی نمی‌کنند و چرا ما باید سقوط کنیم؟ بازی‌ها هنوز مانده است و اینگونه تصمیمات قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز