خبرگزاری کار ایران

کارخانه: سعادتمند سواد لازم برای مدیریت استقلال را دارد/ به خاطر او من هم هوادار این تیم هستم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۵۷

سرمربی سابق تیم والیبال بانک سرمایه در خصوص حضور سعادتمند در استقلال واکنش نشان داد.

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم والیبال بانک سرمایه در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص حضور سعادتمند در مدیریت استقلال اظهار داشت: ایشان از مدیران باکیفیت ورزش ایران هستند. تجربه و سواد لازم را در اختیار دارند و در هر مجموعه‌ای که حضور داشتند کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشتند.

وی درباره اینکه آیا سعادتمند در استقلال موفق خواهد شد یا خیر، افزود: نزدیک به 40 سال در ورزش حضور داشتم، 20 تیم عوض کردم و با 20 مدیرعامل کار کرده‌ام یک جمله بخواهم در مورد ایشان بگویم این است که سعادتمند کارش را بلد است.

کارخانه افزود: من چیزهای خوبی در مدیریت ایشان دیده‌ام و حتی ما با ایشان در والیبال با بانک سرمایه به قهرمانی آسیا هم رسیده‌ایم.

سرمربی سابق والیبال ایران در خصوص اینکه چرا بانک سرمایه منحل شد، اذعان داشت: مصوبه دولت بود که بنگاه‌های اقتصادی در ورزش ورود نکنند و به همین دلیل بانک سرمایه منحل شد.

کارخانه درباره اینکه در حوزه فوتبال سررشته دارد یا خیر، گفت: من در ابتدا فوتبالیست بودم و در تیم منتخب نیروهای مسلح و صنایع دفاع بازی می‌کردم. فرهاد و فرزاد مجیدی قبل از اینکه فوتبالیست شوند پیش من تمرین والیبال انجام می‌دادند. من با علی جباری و پرویز مظلومی هم همبازی بودم و الان هم به خاطر حضور سعادتمند در استقلال طرفدار این باشگاه شدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز