خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: مشکلات صنعت نفت در آینده نزدیک برطرف می‎‌شود / برای ادامه لیگ تابع مقررات هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۴۲

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک مشکلات مالی این تیم برطرف خواهد شد.

علی عیسی زاده درگفتگو با ایلنا درخصوص اعتراض بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان به مشکلات مالی اظهار داشت:‌ ما پیگیر این مسئله هستیم و امیدواریم که به سرعت برطرف شود. مشکلی نیست که نتوانیم آن را حل کنیم و به اهواز رفتم و به ما قول دادند که در آینده نزدیک مشکلات صنعت نفت حل می‌شود و پولی که قرار بود به حساب باشگاه واریز شود را در اختیار ما خواهند گذاشت. 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که شکایت از دراگان اسکوچیچ به فیفا پس از عدم پرداخت غرامت از سوی این سرمربی کروات گفت: فعلا در این باره صحبت نمی‌کنم و چیزی نمی‌گویم.

عیسی زاده در پاسخ به این سوال که با شرایط مالی باشگاه صنعت نفت آبادان امکان کسر قرارداد از بازیکنان این تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود دارد یا خیر گفت: ‌ما که نمی‌توانیم در این باره خودسرانه عمل کنیم و این تصمیم فیفاست که باید بگوید چه کاری انجام بدهیم. ما دنبال این مسائل نیستیم و همین که بتوانیم که حقوق فعلی بازیکنان را پرداخت بدهیم کار بهتری است.

مدیرعامل صنعت نفت آبادان که خواستار تغییر و اصلاح اساسنامه فدراسیون بود، درباره این تغییر که قرار است به زودی صورت بگیرد همچنین گفت: ‌ما خواستار این تغییر بودیم و نقطه نظراتمان را هم برای آنها نوشتیم و ارسال کردیم. الان هم باید ابتدا به مجلس و هیات دولت برود و سپس نهایی می‌شود تا در مجمع هم به تصویب برسد.

عیسی زاده درباره تصمیم گیری درخصوص ادامه مسابقات لیگ نوزدهم هم بیان داشت: ما تابع مقررات هستیم و هر تصمیمی که بگیرند ما از آن پیروی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز