خبرگزاری کار ایران

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد؛

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی و قائم مقام باشگاه شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۴۱

در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو مشهد بر ارائه برنامه های مشترک با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید شد.

‎به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان؛ در دیدار حجت الاسلام علی اکبر سبزیان،مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و وحید علیپور، قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان بر ارائه برنامه های مشترک با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید شد.

‎مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه مطالعه و کتاب و کتابخوانی، توجه ویژه جامعه به ورزش بویژه جوانان و نوجوانان را زمینه بسیار مناسبی برای ترویج این امر فرهنگی دانست.

‎وی ادامه داد: حضور پرشور و سراسر احساس و علاقه مردم بویژه جوانان در محافل ورزشی و ورزشگاهها بستر خوبی برای ارائه برنامه های فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی و مطالعه است و همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی و باشگاههای ورزشی به استفاده بستر از این فضا کمک می کند.

‎حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: از مسئولان باشگاه شهر خودرو که در حوزه فرهنگی بویژه کتاب و کتابخوانی اهتمام خوبی داشته اند تشکر می کنم و امیدوارم این همکاریها ادامه داشته باشد.

‎وی به برگزاری برنامه های متنوع شامل معرفی کتاب در ورزشگاه قبل از بازی، اهدای کتاب به کادر فنی تیمها و نصب بنر کتابخوانی در برنامه تلویزیونی قبل از شروع بازیها اشاره کرد.

‎قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو نیز دراین دیدار برنامه های فرهنگی را یکی از ارکان فعالیت باشگاههای ورزشی عنوان کرد وادامه داد: باشگاه شهر خودرو نیز با توجه به اینکه یکی از نمایندگان ورزشی مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی و معنوی ایران است همواره برنامه های فرهنگی را در دستور کار خود داشته است.

‎وحید علیپور ادامه داد: آمادگی داریم که در راستای وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی فعالیت داشته باشیم.

‎انجام برنامه های تبلیغی و فرهنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی توسط باشگاه هواداران شهر خودرو، حضور بازیکنان باشگاه در برنامه های فرهنگی و معرفی کتاب در مراسم آغازین قبل از بازیها توسط بازیکنان و کادر فنی در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی باشگاه به عنوان باشگاه تیم مشهد شهر کتاب، دانایی و زندگی از جمله موارد مورد اشاره در این دیدار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز