خبرگزاری کار ایران

اعتراض بازیکنان نفت: دروغ کافی است!

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۰۴

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از عدم تحقق وعده‌های باشگاه به شدت عصبانی هستند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که فصل سختی را پشت سر می‌گذاشتند با فرا رسیدن سال جدید امیدوار بودند با دریافت بخشی از قراردادهایشان بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند اما وعده مدیران باشگاه همانند چند ماه گذشته محقق نشد تا با واکنش بازیکنان همراه بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به علت مشکلات مالی دراگان اسکوچیچ را از دست داده بود یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر ایران است که طی چند فصل اخیر مشکلات مالی آن روی نحوه عملکرد بازیکنانش تاثیرگذار بوده است.

شب گذشته طالب ریکانی، کاپیتان تیم صنعت نفت در اعتراض به مشکلات مالی متن زیر را منتشر کرد که سایر بازیکنان این تیم هم در حمایت از ریکانی این متن را بازنشر کردند:

«زیبایی یک روی سکه این بازی بزرگ است...

فوتبال نیز مانند هر پدیده ای دیگر وقتی با مشتی وعده وعیدهای دروغ گره بخورد، روی زشت خود را نمایان می کند.

شایسته آبادان و تیم ریشه دار آن نیست که این روزها تا این حد تحت تاثیر تصمیمات غیر مسئولانه و قول‌های بی پایه قرار بگیرد. تیمی که به همت بازیکنانش با کمترین چشم داشت مالی اکنون در جایگاه شایسته ای قرار دارد، حالا برای پرداخت مطالبات مالی بازیکنان هر روز عذر و بهانه ای جدید می تراشد.

کجا هستند آن مدعیانی که در شرایط بحرانی همواره بازیکنان را مقصر می دانستند؟ چرا حالا از حق و حقوق تیم و بازیکنان نمی گویند؟ این سکوت عامدانه را چه وجدان بیداری می پذیرد؟

چندین ماه تاخیر به بهانه واریز نشدن پول از اهواز به آبادان بود. حالا که پول چند هفته ای است که در آبادان انتظار چند امضای فرمایشی را می کشد. چرا صریح نمی گویید کجای کار می لنگد؟

چشم امید تمام این بازیکنان برای امرار معاش به همین قراردادهاست. فوتبال شاید برای بقیه یک سرگرمی در زندگی باشد اما برای یک فوتبالیست تمام زندگی اش است. روزها می‌گذرد و این حجم از بی تفاوتی همچون لکه ننگی بر پیشانی این فوتبال می‌ماند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز