خبرگزاری کار ایران

کاپیتان رایکا در گفتگو با ایلنا؛

ابراهیم‌پور: مخالف برگزاری لیگ هستیم/ بدهی‌های انباشته شده باشگاه نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۹۵

سنگربان تیم فوتبال رایکا بابل معتقد است که در شرایط کنونی کشور، نباید لیگ را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید ابراهیم‌پور کاپیتان 27 ساله باشگاه رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص شرایط این باشگاه و تمرینات آن گفت: وضعیت ما مثل همه باشگاه‌های دیگر باتوجه به برنامه‌ای که کادرفنی به بازیکنان داده، عمل می‌کنیم و همه در قرنطینه هستیم و تمرینات خود را در منزل برگزار می‌کنیم. شخصا نیز با مربی گلرهای تیم آقای عزت نوروزی در تماس هستم و طبق برنامه ویژه‌ای که دادند، تمرین می‌کنم.

وی درخصوص لغو یا ادامه مسابقات لیگ یک نیز گفت: هرطور که صلاح است عمل شود بهتر خواهد بود. بالاترین چیز سلامتی مردم است و نمی‌شود با این موضوع شوخی کرد. تمام فوتبالیست های بزرگ دنیا مخالفت خود را از برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و نظر من نیز این است که فوتبال و ورزش تزریق شادی در جامعه می‌کند و صلاح نیست که بازی‌ها ادامه پیدا کند. 8 بازی در لیگ یک باقی مانده و نمی‌شود با این شرایط باتوجه به دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر جلوگیری از تجمع در جامعه، بازیکنان فوتبال در معرض خطر قرار می‌گیرند و باتوجه به مکان تمرینی که باشگاه رایکا دارد، هر روزی که اعلام شود بازی‌ها برگزار خواهد شد، هواداران دلسوز ما خود را به پشت بام خانه‌های اطراف ورزشگاه می‌رسانند و این برای مردم جامعه خطر ایجاد می‌کند. این موضوع یک چیز جهانی است و فقط مربوط به کشور ما نیست.

کاپیتان رایکا در رابطه با برنامه این باشگاه برای سال آینده گفت: برنامه مالکین این بود که تیم در این فصل، در لیگ بماند و سال آینده در قامت مدعی باشد. نگران سال بعد هستم زیرا بدهی‌های باشگاه از قبل و حتی امسال انباشه شده است و پرونده‌های زیادی در کمیته تعیین وضعیت باز است. تمام باشگاه‌ها در نقل و انتقالات بازیکن گرفتند به غیر از ما. گرچه چند بازیکن را در نیم فصل از دست دادیم اما بازیکن های تیم در نیم فصل دوم غیرت گذاشتند و نتایج خیلی خوبی گرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز