خبرگزاری کار ایران

علی نژاد: کمک‌های شما در کنار کادر درمان و مقابله با بیماری کرونا، باعث غرور و افتخار جامعه ورزش است

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۳۷۱

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در تماس تلفنی با پوپک بسامی قهرمان وزنه برداری بانوان کشور که به عنوان یک پرستار در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به خدمت است گفت: به نمایندگی از دکتر سلطانی‌فر به شما خدا قوت می گوییم و تلاش شما را ارج می نهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد در این تماس تلفنی گفت: من خودم یک پزشک هستم و متوجه زحمات و فداکاری شما هستم. شما به عنوان نماینده جامعه ورزش باعث افتخار هستید.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جامعه ورزش و جوانان نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته است و بسیار خوشحالم که شما به عنوان یک ورزشکار زن و قهرمان ورزشی در کنار چهره ملی بودن امروز در کنار کادر درمان و در سنگر دیگری که کمک و همیاری مردم است حضور دارید.

وی افزود: به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان به شما خدا قوت گفته و تلاش شما را ارج می نهم. امیدوارم در وزنه برداری زنان بزودی با تلاش شما و دیگر ملی پوشان شاهد مدال آوری باشیم.

پوپک بسامی هم ضمن تشکر از تماس و توجه معاون وزیر ورزش گفت: به عنوان یک ورزشکار و وزنه بردار کرمانشاهی از اهمیتی که شما و آقای وزیر به موضوع قهرمانان و تلاش های من در این روزهای سخت مبارزه با کرونا دادید تشکر می کنم.

او در پایان گفت: بعد از پایان این مبارزه در کنار مردم، تمریناتم را آغاز خواهم کرد و امیدوارم اولین مدال آور وزنه برداری زنان ایران باشم.

پوپک بسامی وزنه بردار 28 ساله کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا رتبهٔ چهارم در گروه B وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کرد و همچنین عضو تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۱۹ بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز