خبرگزاری کار ایران

اسکولز: فرناندز شبیه کانتوناست؛ او یک شماره ۱۰ کامل است

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۳۲۲

بازیکن سابق شیاطین سرخ معتقد است برونو فرناندز شبیه به اریک کانتونا است.

به گزارش ایلنا، برونو فرناندز، بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون در زمستان گذشته با ترک کشور پرتغال راهی انگلیس شد و به منچستریونایتد پیوست. او در  مدت زمان  کوتاه با هواداران  این تیم ارتباط برقرار  کرد و به ستاره جدید  اولدترافورد تبدیل  شد.

پل اسکولز، هافبک فراموش نکردنی شیاطین سرخ از نسلی که تحت هدایت الکس فرگوسن حضور  داشتند می‌گوید  فرناندز یک بازیکن کامل است و می‌تواند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.

اسکولز گفت: مسئله این است که فرناندز برای من یک  هافبک میانی به نظر نمی‌رسد؛ او تماما یک بازیکن شماره 10 است. در کار با توپ خیلی خوب است، همیشه در میانه میدان حضور دارد و همان حلقه اتصالی است که یونایتد به آن نیاز داشت. آن‌ها در خط میانی فاقد این کیفیت بودند و از زمان آمدن او، چنین مشکلی حل شده است. برونو می‌تواند سایر بازیکنان را تغذیه کند، شوتزن خیلی خوبی است و یک رهبر واقعی هم به نظر می‌رسد. یونایتد این را کم داشت. این که آیا می‌تواند در خط میانی دو نفره کنار شخص دیگری بازی کند یا نه، مشخص نیست. بیشتر مثل اریک کانتونا یا تدی شرینگهام است و می‌تواند بازیکنان پیش روی خود را کنار بزند. او چیزی را عرضه می‌کند که متاسفانه در اولدترافورد وجود نداشت و ضمنا سطح همه هم تیمی‌هایش را ارتقا داده است. 

اسکولز با این اوصاف اما هنوز پیشرفت را برای منچستریونایتد لازم می‌بینید:«آن‌ها هنوز عقب هستند ولی بازیکن شگفت انگیزی خریداری کرده‌اند که اوضاع را مرتب کرده است. آن‌ها گروه خوبی از بازیکنان را در اختیار داشتند ولی کسی مثل داوید سیلوا یا کوین دی بروین که می‌توانند با حرکات هجومی خود تیم را شکل دهند و تفاوت را رقم بزنند، کم داشتند. فکر می‌کنم هنوز مقداری عقب هستند. پس از ورود فرناندز وضعیت‌شان بهتر شده بود ولی لیورپول و منچسترسیتی همچنان چندین پله جلوتر هستند. سه-چهار خرید دیگر می‌تواند به تیم کمک کند ولی پس از مدت‌ها این حس زنده شده است که می‌توانند اختلاف با صدر را کاهش دهند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز