خبرگزاری کار ایران

مسابقه بزرگ لبخند قهرمان به یاد مرحوم سیامند رحمان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۶۹

کمیته ملی پارالمپیک مسابقه بزرگ "لبخند قهرمان" را به یاد مرحوم سیامند رحمان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک ایران در آستانه چهلمین روز درگذشت قهرمان ارزنده پارالمپیک ایران و جهان، مرحوم سیامند رحمان، در نظر دارد مسابقه نقاشی و طراحی به نام "لبخند قهرمان" را برگزار کند. ورزشکار با اخلاقی که اگرچه امروز درمیان ما نیست، اما آوازه افتخار آفرینی و حسن خلقش تا همیشه در خاطرمان باقی خواهد ماند.

این مسابقه برای دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسالان در نظر گرفته شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوعیت پهلوان سیامند رحمان و افتخارآفرینی هایش برای کشورمان، در قالب نقاشی و طراحی با تکنیک آزاد در این رقابت شرکت دهند.

علاقمندان آثار خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 و از طریق پست به نشانی تهران، بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، خیابان سئول شمالی، بعد از پل سئول، کمیته ملی پارالمپیک، کد پستی ۱۹۹۵۶۱۳۱۱۴ ارسال نمایید.

به برگزیدگان این مسابقه، در هر دو گروه سنی، جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.

کمپین "لبخند قهرمان" بهانه ای است برای مرور خاطرات شیرینی که سیامند رحمان برای همه ما رقم زده است. اکنون که به چهلمین روز از فراق او نزدیک می شویم، کمیته ملی پارالمپیک از تمامی دوستان، همی تیمی ها، مربیان و افرادی که به هر روی با مرحوم سیامند رحمان در ارتباط بوده اند دعوت کرده تا در صفحات اجتماعی خود، به ویژه اینستاگرام و توئیتر، عکسهای خود با این قهرمان را با هشتگ  #لبخند_قهرمان و همین طور #smile_of_the_champion به اشتراک بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز