خبرگزاری کار ایران

با خارجی‌های پرسپولیس در سال 98؛ خوب، بد، زشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۵۲۱

5 خارجی پرسپولیس در لیگ نوزدهم عضو این تیم بودند که فاصله زیادی میان عملکردشان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس هم مثل سایر تیم‌های لیگ برتری در سال‌های اخیر بازیکنان خارجی زیادی به خدمت گرفته و در این میان دو بازیکن در این تیم ماندگار شده و سایر نفرات دوران حضورشان در جمع سرخپوشان کوتاه بوده است. به بررسی عملکرد 5 بازیکن خارجی پرسپولیس در لیگ نوزدهم می‌پردازیم:

 

بوژیدار رادوشوویچ

با خارجی‌های پرسپولیس در سال 98؛ خوب، بد، زشت

نیمکت نشین بدون حاشیه بیرانوند که کروات است به درخواست برانکو جذب این تیم شد و به نظر می‌رسید با خروج او از ایران خودش هم دیگر حاضر به ماندن در پرسپولیس نباشد ولی قراردادش را تمدید کرد و در لیگ نوزدهم مهره کلیدی و کارآمدی برای پرسپولیس بوده است. درباره آمار رادو در پرسپولیس به نکته جالبی می‌توان اشاره کرد که از 20 دیداری که دروازه‌بان کروات درون دروازه قرمزها قرار گرفته، این تیم فقط 4 بار شکست خورده و 13 برد در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. رادو در این 20 بازی، 11 کلین شیت ثبت کرده و دروازه‌اش، 9 بار باز شده است. او از مهره‌های مهم پرسپولیس بوده و این اواخر هم توانسته بود بیرانوند را نیمکت نشین کند و به ترکیب اصلی برسد.

 

بشار رسن

با خارجی‌های پرسپولیس در سال 98؛ خوب، بد، زشت

هافبک جوان عراقی پرسپولیس که مشکلات زیادی برای دریافت دستمزدش در این تیم برایش پیش آمده و چند باری شایعه قهر و جدایی او از این تیم شنیده شد در طول 3 فصل اخیر که در جمع سرخپوشان بازی کرده عملکرد نسبتاً قابل قبولی داشته و به جز مقطعی که کالدرون هدایت این تیم را بر عهده داشت و ظاهراً اعتقاد زیادی به بازی او نداشته، در زمان برانکو و گل‌محمدی اعتبار زیادی بین سرخپوشان داشته و دارد. او 14 بار در فصل جاری در ترکیب پرسپولیس بوده و 2 بار هم موفق به گلزنی شده است که یکی از آنها در دربی به زیبایی به ثمر رسید.

 

جونیور براندائو

با خارجی‌های پرسپولیس در سال 98؛ خوب، بد، زشت

ضعیف‌ترین خرید پرسپولیس در فصل جاری با فاصله جونیور براندائو بوده و او را می‌توان ضعیف‌ترین خارجی سال‌های اخیر سرخپوشان هم دانست که یاد و خاطره هموطنش دیکارمو را در این تیم زنده کرد. او 5 بار برای سرخپوشان به میدان رفت و نه تنها گلی به ثمر نرساند که حتی از انجام حرکات معمولی فوتبال و دادن پاس‌های ساده و سالم هم عاجز بود و انتقادها به عملکردش به قدری شدید شد که باشگاه مجبور شد خیلی زود قراردادش را فسخ کند و از جمع بازیکنان این تیم جدا شد.

 

کریستین اوساگوانا

با خارجی‌های پرسپولیس در سال 98؛ خوب، بد، زشت

اوساگوانا را با عملکرد متوسطش در ذوب آهن می‌شناختیم و با وجود اینکه در تیم اصفهانی عملکرد بدی نداشت ولی بازهم جذبش توسط پرسپولیس اتفاق غیر منتظره و عجیبی بود ولی به درخواست یحیی گل‌محمدی به جمع سرخپوشان اضافه شد. او نقش مهاجم کناری را خوب ایفا می‌کند و در خدمت تیم است ولی شم گلزنی او از خیلی از خارجی‌های حال حاضر لیگ پایین تر است. حاصل بازی‌های او در نیم فصل دوم در ترکیب پرسپولیس ناکامی در گلزنی و دادن یک پاس گل مهم در دربی به علی علیپور است.

 

آنتونی استوکس

با خارجی‌های پرسپولیس در سال 98؛ خوب، بد، زشت

یک خرید عجیب دیگر از سوی پرسپولیس که با اصرار گل‌محمدی انجام شد. استوکس با وجود شم گلزنی بالا و قدرت تمام‌کنندگی، به دلیل بی‌نظمی‌هایش در تیم‌های سابق خصوصاً تراکتور بازیکن خوشنامی نیست و از همان زمان که شایعه حضورش در پرسپولیس مطرح بود به این باشگاه در خصوص جذبش هشدار داده شد ولی توجهی به این هشدارها نشد و همان اتفاقاتی که پیش بینی می‌شد هم در موردش افتاد. عدم برگشت با پرسپولیس از اردوی امارات و اینکه دیگر بعد از آن به ایران سفر نکرد باعث شد قراردادش فسخ شده و حالا در کنار پرونده بی سرانجامش در تراکتور، با پرسپولیس هم وارد یک دعوای حقوقی شده است. استوکس پرحاشیه 3 بار برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به میدان رفت و موفق به گلزنی نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز