خبرگزاری کار ایران

المپیک با آن همه عظمت و بزرگی به تعویق افتاد

بهتاش فریبا: هر کسی که به استقلال می‌آید باید پول زیاد در اختیار داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۸۰

پیشکسوت استقلال می گوید اگر نیاز باشد به خاطر سلامت بازیکنان لیگ باید تعطیل شود.

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای فوتبال ایران اظهار داشت: در حال حاضر همه تیم‌های ایرانی بلاتکلیف هستند و به خاطر شیوع بیماری کرونا همه چیز تعطیل است. امیدوارم که هر چه زودتر از شر این بیماری خلاص شویم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود شاید مسابقات لیگ به خاطر این بیماری تعطیل شود، تصریح کرد: به هر حال باید سلامت بازیکنان و کسانی که درگیر فوتبال هستند لحاظ شود برگزاری لیگ مهمتر از سلامت بازیکنان نیست مسابقات المپیک با آن همه عظمت و بزرگی به تعویق افتاد.

فریبا در خصوص شرایط این روزهای استقلال خاطرنشان کرد:‌ باید قبول کنیم که شرایط استقلال خوب نیست زیرا که این تیم با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و الان هر کسی که می‌آید ابتدا باید یک پول زیاد در اختیار داشته باشد تا بتواند بدهی‌ها را ابتدا پرداخت کند.

وی ادامه داد: شما نگاه کنید الان چقدر باید به این بازیکنان خارجی که از تیم جدا شده‌اند و پیگیر طلبشان هستند پول پرداخت کنیم. اگر هم که اتفاق نیفتد استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود و خیلی مشکلات دیگر برایش به وجود می‌آید.

فریبا خاطرنشان کرد: شما نگاه کنید خیلی از بازیکنان نامی استقلال تا پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود و ما باید از همین حالا به فکر تمدید قرارداد آنها باشیم تا اتفاقات فصل گذشته و جدایی 17 بازیکن تکرار نشود.

پیشکسوت استقلال در پایان در خصوص عملکرد مجیدی گفت: با وجود تمام این اتفاقات و مشکلاتی که استقلال از ابتدای فصل داشته فرهاد مجیدی از زمانی که به این تیم پیوسته عملکرد خوبی داشته آنها حتی می‌توانستند مقابل رقیب سنتی خودشان هم پیروز باشند امیدوارم که همه به مجیدی کمک کنند تا بتواند به  موفقیت برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز