خبرگزاری کار ایران

مجتبی حسینی در ساحل آرامش؛

مس کرمان؛ راه‌یابی از جهنم به بهشت با 6 امتیاز جادویی!

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۶۱۲

مس بزرگ شهر کرمان مدت‌هاست که روزهای خوب قبلش را مشاهده نمی‌کند. دوران آقایی مس کرمان در فوتبال ایران و حتی آسیا به پایان رسیده و آنها چند سالی است که مهمان لیگ یک هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از مربی خارجی گرفته تا اسطوره باشگاه مس یعنی فرزاد حسینخانی، روزی بر روی نیمکت مس کرمان نشستند اما نتوانستند این تیم را به لیگ برتر برگردانند و این فصل هم که کمی شرایطشان برای صعود بهتر می‌باشد، بیماری کرونا سبب شده تا شایعه تعطیلی مسابقات شنیده شود و کویرنشینان، برای حضور در لیگ برتر شاید یک فصل دیگر نیز منتظر بمانند.

پس از تغییر و تحولات فراوان بر روی صندلی مدیریت این باشگاه، همانند فصل گذشته بازهم مجتبی حسینی نفر اول کادرفنی نارنجی پوشان معرفی شد اما با این تفاوت که وی دیگر فرار را بر قرار ترجیح نداد و این بار در کرمان ماند تا با بودجه‌ای حدود 15 میلیارد تومانی، آنها را به آرزوی دیرینه‌شان برساند.

تمام خواسته مجتبی حسینی در باشگاه مس برآورده شد. از جذب بازیکنان حدود 500 تا 600 میلیون تومانی گرفته تا تک تک نفرات کادرفنی. نتایج دستیار سابق گل‌محمدی با مس چندان جالب نبود. بعد از باخت مقابل فجرسپاسی در کرمان، حتی حسینی در کنفرانس خبری با برخی خبرنگاران درگیری نیز صورت داد و در پایان بازی، هواداران خشمگین کرمانی حسابی از خجالت وی در آمدند. این پایان کار نبود و رسانه‌ای شدن پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به این سرمربی سبب شد تا وی بیش از پیش تحت فشار قرار گیرد.

مس کرمان؛ راه‌یابی از جهنم به بهشت با 6 امتیاز جادویی!

پس از چند مساوی ناامیدکننده و اصرار مدیریت باشگاه منبی بر حضور این سرمربی، وی با گرفتن 6 امتیاز از عدم حضور تیم‌های داماش و علم و ادب مقابل مس، راه نجات از جهنم به بهشت را خیلی زود سپری کرد و حالا حالاها در ساحل آرامش قرار گرفت. جالب است بدانید که اگر آن 6 امتیاز به حساب مس کرمان واریز نمی‌شد، آنها اکنون با 40 امتیاز در جایگاه هشتم جدول حضور داشتند!

به هر حال، مجتبی حسینی مرد خوش شانس این روزهای لیگ یک است. او همچنان به کارش در کرمان ادامه خواهد داد اما بازی‌های آینده وی در لیگ یک که با رقبای اصلی‌شان در راه صعود است، کار را برای صعود این تیم دشوار خواهد کرد. مس اگر فکر صعود در سر دارد، زمان آزمون و خطا دیگر فراهم نیست و آنها باید حداکثر امتیازات ممکن را در هفته‌های پیش رو کسب کنند تا یکی از دو تیم راه یافته به لیگ برتر باشند؛ البته اگر لیگ ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز