خبرگزاری کار ایران

استفانو کوزین‌: در ایران خیلی زود به مقابله با کرونا پرداختند / مشهد خلوت شده و رستوران‌ها خالی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۸۶

مربی تیم شهرخودرو مشهد درباره مبارزه با ویروس کرونا در کشور ایتالیا و همینطور کشور ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکاتو، استفانو کوزین مربی ایتالیایی شهرخودرو درباره حضور در ایران و مقابله با کرونا گفت: در ایتالیا در قرنطینه هستم ولی در ایران خیلی زود به مقابل با کرونا پرداختند.  

وی افزود: من وقتی در امارات مربیگری می کردم اغلب با تیم های ایرانی روبرو می شدیم و بازی‌ها را که آنالیز می کردم از تماشاگران زیاد لیگ ایران تعجب می کردم. خوشحالم که فعالیتم را در ایران پیگیری می کنم. ایرانی ها مردمی خونگرم و مهربان هستند و اکنون نیز در شهرخودرو مشهد هستم.

کوزین افزود: خوشبختانه در ایران خیلی زود به مقابله با کرونا پرداختند و من چون در هتل زندگی می کردم دیدم که آنجا چقدر خلوت شده است و رستوران‌ها خالی است. 

وی ادامه داد: مردم در ایران خیلی رعایت می کنند و مثلا در تیم ما مداوم محصولات بهداشتی بین اعضا توزیع می شد. باید هم همینطور باشد و مردم مسئله حضور در خانه ها را جدی بگیرند. 

مربی ایتالیایی شهر خودرو افزود: لیگ برتر ایران نیز بدون تماشاگر برگزار شد تا اینکه تصمیم گرفتند بازیها لغو شود. 

وی ادامه داد: بازیکنان فعلا به صورت انفرادی و زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

کوزین گفت: فکر کنم اواخر ماه آوریل دوباره لیگ برتر از سر گرفته شود. من بعد از ایران به ایتالیا رفتم و فعلا در اینجا قرنطینه هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز