خبرگزاری کار ایران

آشنایی با عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۲۱۳

وزارت ورزش و جوانان امروز دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را معرفی و منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال تهران که سال پرتلاطمی را از نظر تغییرات مدیریتی تجربه کرده است به دنبال استعفای علی فتح الله زاده از سمت سرپرستی مدیرعاملی این باشگاه که تنها ۱۶ روز از بازگشتش به این سمت می‌‌گذشت، امروز با دو عضو جدید هیات مدیره‌اش آشنا شد.

پس از اینکه علی فتح الله زاده از سمتش استعفا داد و جدایی عبدالرضا موسوی، به نظر می‌رسید موسوی دوباره از سوی وزارت ورزش و جوانان برای کمک‌های مالی به باشگاه برگردد اما تا این زمان چنین چیزی غیرممکن به نظر می‌رسد. 

پیش از امروز جای خالی میرشاد ماجدی و احمد سعادتمند در هیات مدیره باشگاه استقلال خالی بود و همینطور پس از استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی این باشگاه کادر مدیریتی استقلال با حضور اسماعیل خلیل زاده و کامران منزوی در هیات مدیره تکمیل می‌شد و همینطور بهرام امیری، امین نوروزی و امیر سلطانی هم به عنوان معاونین در این باشگاه حضور داشتند. با حکم جدید وزارت ورزش و جوانان دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اضافه شده‌اند: حجت نظری و احمد سعادتمند.

بر خلاف سعادتمند که مدتی علاقه وافری به حضور و خدمت رسانی در باشگاه پرسپولیس تهران را داشت، عضو جدید باشگاه استقلال یکی از طرفداران قدیمی این باشگاه بوده که سابقه عضویت در شورای شهر استان تهران را در کارنامه دارد. حجت نظری، متولد شش فروردین ماه ۱۳‌۶‌۶ در شهر فومن استان گیلان است و جوان ترین عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم به شمار می رود. نظری، کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

او همینطور از جمله معدود اعضای شورای شهر تهران است که حضور بسیار فعالی در توییتر، رسانه متن محور محبوب این روزهای مسئولان ایرانی دارد. نظری در شورای شهر یک اقدام جالب توجه برای هواداران و باشگاه استقلال در سال جاری انجام داده بود که علاقه او به این باشگاه پایتخت را نشان می‌داد. عضو شورای شهر تهران یکی از افرادی بود که طرح احداث تندیس مرحوم ناصر حجازی در تهران و همینطور ثبت نام یکی از خیابان پایتخت به نام اسطوره باشگاه استقلال را مطرح کرده بود و آن را اجرا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز