خبرگزاری کار ایران

دعوا در جلسه روسای باشگاه‌های ایتالیایی

واکنش تند آنیلی به مدیران فوتبال ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۵۶

در روزهای پایانی هفته گذشته سران باشگاه‌های ایتالیایی در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات دور هم جمع شدند.

به گزارش ایلنا،‌  جلسه‌ای مدیران 20 باشگاه حاضر در سری‌آ روز جمعه به صورت ویدئویی برگزار شد تا در خصوص برگزاری رقابت‌های سری‌آ تصمیم گیری شود.

دراین جلسه مقرر گردید تا اولویت اول برگزاری کامل این رقابت‌ها باشد و تصمیم بر آن گردید تا هر 3 روز یک بار تیم‌ها بازی‌ها خود را انجام دهند اما این منطوف به آن است که کرونا کی و چه زمانی در ایتالیا از بین برود. دامیانو توماسی رئیس اتحادیه فوتبال ایتالیا  در این خصوص گفت: " از سرگیری سری‌آ در ماه آوریل تقریبا غیر ممکن است اما اگر همه چیز به خوبی پیش برود  شاید بتوانیم از ماه می و ژوئن مسابقات برگزار شود.

موضوع دوم برگزاری تمرینات تیم‌ها بود که آنیلی مالک باشگاه یوونتوس مخالف برگزاری تمرینات بود اما در مقابل کلودیو لوتیتو مالک باشگاه لاتزیو و دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی معتقد بودند تا بازیکنان باید در باشگاه باشند تا علاوه بر حضور در تمرینات وضعیت سلامت آنها توسط باشگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد. این پیشنهاد واکنش تند آنیلی را در برداشت.

آنیلی در این خصوص خطاب به لوتیتو گفت:

واقعا مسخره است، شما به جای آنکه به فکر بازیکنان خود باشید به فکر موقعیت خود در جدول مسابقات هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز