خبرگزاری کار ایران

رادوشوویچ: پرسپولیس را باشگاه خودم و ایران را کشور خودم می‌دانم/ تطعیلی لیگ تصمیم درستی بود

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۵۸

گلر کروات پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش و همچنین احتمال چهارمین قهرمانی پیاپی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بوژیدار رادوشوویچ در فرصت کمی که در این فصل به دست آورده، نمایش درخشانی از خود به جا گذاشته تا از محبوبیت بالاتری در نزد هواداران تیمش برخوردار شود. او که این روزها بابت عدم پرداخت مطالبات از یک سو و از بابت نگرانی ویروس کرونا شرایط روحی مناسبی ندارد، در گفتگویی به تشریح شرایط خود پرداخته است.

 

* این روزها با بیماری کرونا چگونه مبارزه می‌کنید. این بیماری بر روی زندگی شخصی و خانواده‌تان تأثیرگذار نبوده؟

من با خانواده‌ام در تهران زندگی می‌کنم و شرایط زندگی معمولی‌مان بعد از انتشار ویروس کرونا تغییر کرده به همین دلیل من به همراه سایر اعضای خانواده‌ام در خانه‌ایم و منتظر خبرهای خوب در راه کنترل بیماری کرونا هستیم.

* به تازگی قراردادت را با پرسپولیس تمدید کردی و به نظر با تمدید قرارداد طولانی مدتت می‌خواهی برای هواداران به مهره‌ای جاودانه و یک قهرمان تبدیل شوی، در این مورد چه احساسی داری؟

خیلی خوشحالم که اینجا هستم. من پرسپولیس را به عنوان باشگاه خودم و ایران را کشور خودم می‌دانم. خانواده من هم اینجا خوشحال هستند و ایران را دوست دارند. تنها امیدوارم که شرایط بیماری کرونا هر چه زودتر کنترل و مهار شده و زندگی به مسیر عادی برگردد.

* چقدر به پوکر قهرمانی امیدواری؟

هنوز 9 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدواریم که برای چهارمین بار متوالی قهرمان شویم.

* در مورد کسانی که از سازماندهی پشت پرده برای نتایج پرسپولیس و اینکه وزارت ورزش، پشت قهرمانی‌های پرسپولیس هست حرف می‌زنند چه صحبتی داری؟

در این مورد صحبت خاصی ندارم، شما فقط به جایگاه نهایی تیم‌ها در 4-3 سال اخیر نگاه کنید، همه چیز روشن خواهد شد، قهرمانی همواره زیر انتقادات و فشار زیاد بوده است.

* در مورد انتخاب هموطن خودت دراگان اسکوچیچ که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد چه نظری داری؟ به نظرت او می‌تواند افتخار و موفقیت برای ایران کسب کند؟

 اسکوچیچ مدت زیادی در ایران کار کرده و آشنایی کاملی به فضای فوتبال ایران دارد از همین رو به تمامی جنبه‌های فنی و ذهنی بازیکنان اشراف کامل دارد و من اعتقاد دارم اسکوچیچ هم مانند بقیه مربیان کروات که به فوتبال ایران کمک کردند و موفق بودند در کارش و تیم ملی ایران موفق خواهد بود.

* نظرت در مورد کریم باقری که به تازگی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده چیست؟

 آقا کریم یکی از بزرگترین بازیکنان ایران و آسیا بوده، شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد که سزاوار بهترین‌هاست. از روز اولی که به ایران آمدم ایشان کمک‌های زیادی به من کرد و به نظرم بهترین انتخاب ممکن برای دراگان اسکوچیچ و تیم ملی ایران بود.

 * جدا از قهرمانی لیگ دنبال قهرمانی جام حذفی و آسیا هم هستید؟

 تیم خیلی خوبی داریم، با کادر فنی عالی، بازیکنان کاربلد و از همه مهم‌تر هواداران خیلی خونگرم و مشتاقی که همیشه پشت سر تیم محبوبشان هستند و ما را یاری می‌کنند حتماً جدا از لیگ به طور جدی به قهرمانی در جام حذفی و حتی قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم چه بسا که قبلاً هم سابقه قهرمانی در چند جام دیگر همزمان را هم داریم.

* در مورد توقف لیگ چه نظری داری؟

 تصمیم خوبی بود، به اعتقاد من سلامتی اولین اولویت است. ما با رعایت مسائل بهداشتی به تمریناتمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم از فرم خوب خارج نشویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز