خبرگزاری کار ایران

اینتر 300 هزار ماسک اهدا می‌کند / ژانگ: ما همچنان به ایتالیا کمک خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۰۹۶

رئیس باشگاه اینتر برای کمک به مبارزه به شیوع ویروس کرونا در ایتالیا دست بکار شد.

به گزارش ایلنا، باشگاه اینترمیلان با همکاری گروه سونینگ برای مقابله با شرایط اضطراری محصولات پزشکی را برای مصارف پزشکی ارسال کرد. این گروه در مبارزه با شیوع کرونا در شهر ووهان چین نیز فعالیت کرده بود.

باشگاه اینترمیلان پس از اعلام جواب آزمایش دنیل روگانی، بازیکن 25 ساله تیم یوونتوس که به ویروس کرونا مبتلا شده است تمامی بازیکنان، کادرفنی و مدیران تیم را در خانه‌هایشان به مدت 14 روز و تا 22 مارس قرنطینه کرده است اما در مسیر کمک به مبارزه با شیوع این بیماری حرکت می‌کند.

این باشگاه با شرکت سونینگ در حقیقت تصمیم گرفته است که 300 هزار ماسک برای مصارف پزشکی و سایر محصولات بهداشتی از جمله لباس‌های محافظ و ضد عفونی کننده را به بیمارستان‌ها اهدا کند.

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، توضیح داد: "ما کمک خود را برای پشتیبانی از ایتالیا در مبارزه با شرایط اضطراری ادامه خواهیم داد و لوازم پزشکی را تقویت خواهیم کرد. ما امیدواریم که تجربه موفق چین در مبارزه با کروناویروس بتواند به جلوگیری از گسترش سریع ویروس در ایتالیا کمک کند".

گفتنی است؛ در تاریخ 5 مارس، این باشگاه پیش از این 100 هزار یورو به وزارت بهداشت ایتالیا و کلینیک ساکون در میلان اهدا کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز