خبرگزاری کار ایران

یادداشت؛ این آتالانتای جذاب گاسپرینی

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۷۳۰

یاران گاسپرینی با محو کردن خفاش‌ها در اسپانیا، موفق شدند خود را به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برسانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آتالانتا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد؛ اگر این جمله روزی که قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفت و آتالانتا با منچسترسیتی، دینامو زاگرب و شاختار (قهرمانان انگلیس، کرواسی و اوکراین) همگروه شد گفته میشد از جانب دیگران صرفا یک شوخی بی مزه تلقی میشد.

آتالانتایی که هر سه بازی دور رفت گروهی را به رقیبانش باخت اما کسب ۷ امتیاز از سه بازی برگشت حکم صعود این تیم را به دور بعد امضا کرد تا در فصلی که اینتر میلان دیگر نماینده ایتالیا هم در دور گروهی حذف شد آتالانتایی ها که حتی استادیومشان (استادیوم آتلتی آتزوری) مورد تایید یوفا نبود و مجبور بودن در سن سیرو بازی کنند به مرحله حذفی برسند تا پس از سالها بازهم شاهد دور حذفی لیگ قهرمانان در سن سیرو باشیم ولی نه برای تیم های میلان و اینتر، بلکه برای قدرت جدید فوتبال ایتالیا آتالانتا.

در وصف خط حمله بی نظیر برگامویی ها (لقب  آتالانتا) همین نکته کافی است که آنها در ۸ بازی از ۳۴ بازی این فصل (چیزی حدود ۲۵درصد بازیها) موفق به زدن ۴گل یا بیشتر شدند که یک آمار بی نظیر به حساب میاد.

یادداشت؛ این آتالانتای جذاب گاسپرینی

خط حمله‌ای که از دووان زاپاتا و لوییس موریل ستارگان کلمبیایی، الخاندرو گومز کاپیتان آرآانتینی و جوزف ایلیچیچ فوق ستاره اسلوونیایی تشکیل شده که همین ایلیچیچ دیشب با پوکر خودش در خانه والنسیا موجب برتری ۴بر۳ این تیم در خانه حریف و صعود به دور بعد شد.

حال چشم همه دنیا به الهه ایتالیایی (لقب آتالانتا) است تا بتوانند بازهم معجزه کنند و رقبای خود را زمین گیر کنند. بایستی منتظر باشیم و ببینیم. این شما و این هم آتالانتای جذاب گاسپرینی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز