خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب یورگن کلوپ به کرونا و شوتزنی مقابل اتلتیکو(ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۲۱

سوال پیرامون کرونای خبرنگار اسپانیایی عصبانیت یورگن کلوپ را به همراه داشت.

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از دیدار با اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

در این بین یک خبرنگار اسپانیایی خطاب به کلوپ گفت: " من از مادرید به لیورپول آمدم،‌ با شیوع این بیماری در اروپا کمیته برگزاری رقابت‌ها دستور داده بازیکنان و مربیان در شروع بازی به یکدیگر دست ندهند اما به هرحال در طول بازی بدن بازیکنان به هم می‌خورد آیا شما نگران نیستید بازیکنان شما به این ویروس مبتلا شوند؟ "

کلو در جواب این خبرنگار گفت: "‌ ما هم از این مردم و از این جامعه هستیم ، شما از جایی آمدید که می‌دانید با وجود این بیماری چقد محدودیت اعمال شده است ولی باز از اسپانیا به انگلیس آمدید چرا که می‌دانید این فوتبال ارزشش را دارد. وظیفه ما بازی کردن فوتبال است و وظیفه تو به عنوان یک خبرنگار انتقال خبر است من و بازیکنانم و شما کسانی نیستیم که دنبال راه حل برای این بیماری باشیم، این دست ندادن تنها یک نشانه برای مردم است که بدانند حتی اگر سالم هم باشید باید از خود مراقبت کنید.

کلوپ در پاسخ به خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه در بازی رفت شاگردان او نتوانستند شوتی به سمت دروازه اتلتیکو روانه کنند و در بازی برگشت چه برنامه‌ای دارند، گفت: شوت‌های بیشتر به سمت چارچوب!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز