خبرگزاری کار ایران

کویره دلو اسپورت خبر داد:

جلسه فوق العاده در ایتالیا برای تعطیلی سری آ

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۹۳

وزیر ورزش کشور ایتالیا تصمیم دارد وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در این کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا متوقف شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته وینچنزو اسپادافورا به عنوان وزیر ورزش کشور ایتالیا از فراخوان انجمن بازیکنان حمایت کرد و خواستار لغو تمامی مسابقات سری آ شد اما با پافشاری فدراسیون فوتبال ایتالیا این بازی‌ها روز گذشته به انجام رسید.

نشریه کوریره دلو اسپورت اعلام کرد گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خواستار تشکیل یک جلسه فوق العاده شده و تصور محکمی در سر دارد که بتواند مسابقات سری آ که پیشنهاد شده تا 3 آوریل به تاخیر بیفتد را همچنان ادامه بدهد.

گراوینا اولین شخصی بود که پیشنهاد برگزاری مسابقات پشت درهای بسته را تصویب کرد و طبق دستورالعمل او قرار است که بازی‌ها طی یک ماه آینده با چنین شرایطی برگزار شود. گراوینا معتقد است اگر مسابقات به تعویق بیفتد در حالیکه تنها کمتر از 100 روز تا آغاز بازی‌های یورو 2020 زمان باقی است آن زمان تقویم سخت و دشواری در انتظار بازیکنان ایتالیایی خواهد بود.

وزیر ورزش ایتالیا روز گذشته جملات تندی را علیه گراوینا بکار برد و اعلام کرد او برای منافع مالی درخواست بازیکنان مبنی بر لغو تمامی مسابقات را نپذیرفته است. پاسخ گراوینا به اسپادافورا تندتر بود و از او درخواست کرده بود که با اقدامات دولتی هماهنگ باشد و صحبت‌هایی که روز گذشته مطرح شده است سرنوشت جلسه فردا را نامعلوم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز