خبرگزاری کار ایران

خبر خوش سولسشر به هواداران منچستریونایتد: بازگشت پوگبا به تمرینات

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۳۱۴

سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد که پوگبا ستاره فرانسوی آنها به زودی به تمرینات گروهی این تیم اضاقه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی دو تیم دربی کانتی و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اوله‌گونار سولسشیر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد بازگشت پوگبا گفت:

"پوگبا فعلا دارد فیزیوتراپ‌ها کار می‌کند تا به زودی به تمرینات اضافه شود، و به نظر می‌رسد پل تا هفته بعد به تمرینات  ما ملحق خواهد شد و پس از آن باید بررسی کنیم تا ببنیم چه مدت زمان نیاز دارد تا به سطح مطلوب از آمادگی در زمین برسد".

او در ادامه در خصوص تقابل با وین رونی گفت:

"او بازیکن فوق العاده‌ای برای منچستریونایتد بود و سال‌های سال اینجا بازی کرد. وین بهترین گلزن تاریخ باشگاه است و جام‌های زیادی هم به دست آورده است. از نظر من هواداران به او بی لطفی نمی‌کنند و همه قدردان زحماتش هستند. هنوز هم از آمدن او به اولدترافورد استقبال می‌کنیم و قطعا هواداران تیم مهمان او را تشویق خواهند کرد. وازا تمام توانش را برای این باشگاه به کار گرفت. او درون و اطراف محوطه جریمه و همچنین روی ضربات ایستگاهی خطرناک است. وین در این بازی تلاش خواهد کرد تا ثابت کند هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. باید حواس جمع باشیم و به او حتی در خط میانی فضا ندهیم چون می‌تواند پاس‌هایی مثل اسکولزی ارسال کند".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز