خبرگزاری کار ایران

آدام همتی در گفتگو با ایلنا:

هدف اولمان بقای پارس در لیگ برتر است/فلسفه فکری افاضلی باعث وحدت بازیکنان شده است

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۳۱

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است که دانش، فلسفه فکری و تجربه هومن افاضلی باعث ایجاد وحدت و هماهنگی بین بازیکنان پارس جم شده است.

آدام همتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل تراکتور انجام دادیم. بازیکن‌های ما تا دقیقه 90 از جان و دل تلاش کردند تا تمامی نکات مدنظر سرمربی را در زمین اجرا کنند که خوشبختانه در این امر موفق هم بودند خداراشکر توانستیم به سه امتیاز خانگی این دیدار که بسیار حیاطی و ارزشمند بود دست پیدا کنیم. چرا که شرایط تیم‌ها در جدول بسیار بهم نزدیک است با یک برد یا باخت وضعیت یک تیم خیلی تغییر خواهد کرد. بدون شک از این به بعد هم تلاش میکنیم تا با تمرکز بالا و تمرین زیاد این روند خوب را ادامه دهیم تا پارس جم در جدول جایگاه بهتری داشته باشد.

وی در خصوص اینکه فکر میکرد پارس بتواند تراکتور را در خانه شکست دهد گفت: پارس تیم بسیار پرتلاشی است. بازیکنان ما همیشه در تمامی دیدارها برای کسب برد در زمین حاضر میشوند. بازی با تراکتور به این دلیل که ما امتیاز میزبانی این دیدار را داشتیم کسب سه امتیاز خانگی برای ما بسیار مهم بود که خوشبختانه توانستیم باتلاش تک تک بچه‌ها، درایت مدیریت کادرفنی و سرمربی خوبمان به این برد ارزشمند دست پیدا کنیم امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم، فاصله پارس را با انتهای جدول کم کنیم.

هافبک پارس جنوبی در مورد اینکه فکر میکند پارس جم در لیگ برتر ماندنی شود گفت: بنظرم فوتبال در ایران برای تمامی تیم‌ها بازی به بازی پیش میرود. هدف اول ما ماندن پارس در لیگ برتر است چرا که هواداران خیلی این تیم را دوست دارند. به این دلیل که تیم ما بازیکنان جدیدی را در نیم فصل دوم به خدمت گرفته است هماهنگی بازیکنان جدید و قدیمی کمی زمان برد که خداراشکر به تازگی تمامی بچه‌ها باهم به یک وحدت و هماهنگی خوبی دست پیدا کردند که این هم به لطف دانش و فلسفه فکری آقا هومن و کادر فنی خوبمان است. بدون شک تمامی تلاش ما بهتر شدن و رشد خودمان بوده تا بتوانیم بازی به بازی پیشرفت کنیم، شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. در مجموع نمیتوانم بگویم که پارس یک هدف دارد ما برای هر بازی هدف گذاری خاصی داریم و سعی میکنیم تا با برنامه تمرکز بالا فاصله بردهایمان را کم کنیم و از هر بازی امتیاز بگیریم.

همتی در رابطه با عملکرد خوبش در دیدار مقابل تراکتور گفت: همیشه تلاشم این بوده که در خدمت تیم باشم و تمامی نکات مدنظر سرمربی‌ام را در زمین به نحو احسنت پیاده کنم. خیلی خوشحالم که توانستم با حضور در این بازی به تیمم کمک کنم تا کمی از فشار بازی را کم کنم و به زمین تراکتور ببرم. امیدوارم که بتوانم در همه بازی‌ها با عملکرد خوبم برای پارس مثمر ثمر باشم.

وی در مورد داوری دیدار با تراکتور گفت: داور در پایان نیمه اول و دوم که تیم پارس دو موقعیت ضد حمله داشت سوت پایان بازی را زد که این موضوع کمی به ضرر ما تمام شد باور این است که باید به تصمیم داور احترام گذاشت ولی فکر میکنم بهتر بود آقای اکرمی اجازه میدادند تا بازی کامل تمام شود و بعد سوت پایان را میزدند که این اتفاق نیفتاد در مجموع داوری بازی به جز آن دو صحنه مشکل خاص دیگری نداشت.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص سبک مربیگری افاضلی و اینکه چه نکات فنی بیشتر مدنظرش است گفت: آقا هومن مربی بسیار خوش اخلاق و خوبی است خیلی تعریفشان را شنیده بودم از اینکه شانس شاگردیش را دارم بسیار خوشحال هستم. ایشان خیلی مربی با پشت‌کار و سختکوشی است و به خوبی با فوتبال مدرن آشنایی دارد و در هر بازی نکات فنی خاصی مدنظرش است تیم پارس جنوبی به خوبی زیرنظرشان شکل گرفته خوشبختانه همه بازیکنان به یک وحدت و هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌اند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز