خبرگزاری کار ایران

۳ استان رییس ندارند و برخی رای دهندگان معرفی نشدند

همتی: شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون دانشگاهی مهیا نیست

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۲۳۳

کاندیدای انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: شرایط خاصی بر کشور حاکم شده و فضا مهیای برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی نیست.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که پیش از این تاریخ انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی 19 اسفندماه اعلام شده بود، چند روز قبل خبری روی سایت این فدراسیون مبنی بر لغو این مجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا منتشر شد.

با این حال امروز اخباری مبنی بر اصرار وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی در همان تاریخ 19 اسفند منتشر شده؛ در حالی که برخی از کاندیداها معتقدند شرایط برای برگزاری انتخابات مهیا نیست.

جمشید همتی، یکی از کاندیدای انتخابات فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این باره گفت: چند روز قبل رسما اعلام شد که این انتخابات به تعویق افتاده و تاریخ جدیدی هم برای آن اعلام نشده است. واقعیت این است که هنوز روسای هیات های 3 استان از جمله کردستان، لرستان و خوزستان مشخص نشده‌اند. معمولا در همه فدراسیون ها بعد از تکمیل شدن مجمع، انتخابات برگزار می‌شود. با این حال ما آماده برگزاری انتخابات بودیم، اما شرایط خاصی که بر کشور حاکم شده، باعث لغو انتخابات شد.

وی درباره اینکه برخی دنبال برگزاری انتخابات در تاریخ 19 اسفند هستند، عنوان کرد: به نظرم در شرایط فعلی خیلی سخت می شود انتخابات را برگزار کرد. نباید به هر قیمتی به دنبال برگزاری انتخابات باشیم. خیلی از پروازها کنسل شده و شاید شرایط برای آمدن همه اعضای مجمع مهیا نباشد. در ضمن آنطور که مسئولان وزارت بهداشت اعلام کردند، باید از هر گونه تجمع جلوگیری شود.

همتی در ادامه افزود: اینکه می خواستند انتخابات را در پایان دوران 4 ساله ریاست قبلی برگزار کنند و آقای دهخدا هم فدراسیون را به رییس جدید تحویل دهد، اتفاق خوبی بود، اما الان شرایط خاصی حاکم شده و شرایط برای برگزاری انتخابات مهیا نیست. باید به این نکته هم اشاره کنم که علاوه روسای هیات‌های استانی، بیش از 20 نفر دیگر حق رای دارند که هنوز خیلی از آن‌ها مشخص نیستند و معرفی نشدند. شاید تعامل بهتر بین وزارت علوم و وزارت ورزش بتواند باعث برنامه ریزی بهتری شود.

وی درپایان در رابطه با انتخاب دبیر مجمع انتخاباتی گفت: باید فردی بی طرف، باتجربه و با فرآیندی درست برای دبیر مجمع انتخاب شود. ما حساسیت خاصی نداریم، اما امیدوارم شائبه ای در این رابطه وجود نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز