خبرگزاری کار ایران

واکنش راموس به انتقاد پیکه از رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۹۰

کاپیتان رئال مادرید به صحبت‌های بازیکن تیم بارسلونا بعد از الکلاسیکو واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا در گفتگو با خبرنگاران پس از شکست دو بر سفر بارسلونا در الکلاسیکو اعلام کرده بود که رئال مادریدی که در نیمه نخست بازی دیشب برابر بارسا حضور داشت "بدترین" رئالی بوده که او تا به امروز مقابل بازی کرده است.

سرخیو راموس در واکنش به اظهارات پیکه گفت: هرکسی حق دارد تا عقیده خودش را بازگو کند. من با خوشحالی می‌خواهم با بازی در نیمه اول به همان اندازه بدی که او میگوید، برنده هر الکلاسیکو باشم. رویکرد متفاوت بود. در نیمه اول به آنها اجازه می‌دادیم توپ را در اختیار داشته باشند و در نیمه دوم تصمیم گرفتیم بازی خود را بالا ببریم. آنها چندان تازه و سرحال نبودند و شروع به ایجاد شانس‌های گلزنی کردیم. 

کاپیتان رئال درباره شانس قهرمانی این تیم هم گفت: بعد از نتایج اخیر ما می‌خواستیم صدر جدول را بدست آوریم و چه راهی بهتر از اینکه در خانه و مقابل تیم بزرگی مثل بارسا این اتفاق بیفتد. این یک فرصت منحصر به فرد برای ما است که کاملاً به خودمان وابسته باشیم. این سه امتیاز ارزشمند بود اما بازی‌ها قابل توجهی باقی مانده است. ما باید با همین قدرت روی پای خودمان بایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز