خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد مهاجم سابق تیم ملی ایران در لیگ هلند

قوچان نژاد تعویض طلایی زوله

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۱۴۱

قوچان نژاد با وجود نیمکت نشینی همچنان در زوله می‌درخشد.

به گزارش ایلنا، دو تیم زوله و ویتسه در هفته بیست و پنجم لیگ هلند به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 4 بر 3 به صعود زوله به پایان رسید.

در این بازی رضا قوچان‌نژاد بازی را ابتدا از روی نیمکت دنبال می‌کرد اما در ادامه در دقیقه 60 وارد زمین بازی شد و در دقیقه نود موفق شد از روی نقطه پنالتی گل سوم زوله را به ثمر برساند.

رضا قوچان‌نژاد در این بازی درحال موفق به گلزنی شد که تا بدین جای فصل در 12 بازی برای زوله در لیگ هلند به میدان رفته است که موفق شده 7 گل بزند و همچنین 1 پاس گل بدهد، قوچی آخرین بار در هفته سیزدهم لیگ هلند در بازی با توئنته موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند اما در انتها زوله در این بازی با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.

اما درخشش قوچان‌نژاد در هفته ششم بیش از پیش به چشم آمد، گوچی در حالی که تیمش با نتیجه 2 بر یک عقب بود در دقیقه 56 وارد زمین بازی شد. رضا بعد از 4 دقیقه از ورودش ناجی تیمش شد و گل دوم و تساوی زووله را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود مهاجم ایرانی دوباره در دقیقه 81، 83 و 88 گلزنی کرد تا در اولین بازی‌اش پوکر کند و قدرت گلزنی‌اش را به رخ دیگر مهاجمان لیگ هلند بکشد. مهاجم ایرانی موفق شد با این گل‌هایی که به ثمر برساند تاریخ سازی کند و به اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند تبدیل شد که پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی موفق به زدن 4 گل می‌شود.

قوچان نژاد تعویض طلایی زوله

قوچان‌نژاد با وجود آنکه در بیشتر بازی‌های این فصل لیگ هلند بازی‌های هم تیمی‌هایش را از نیمکت دنبال می‌کند و بعضا به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شود ، اما گوچی با 7 گل زده در این فصل برترین گل زن زوله در این فصل در لیگ هلند می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز