خبرگزاری کار ایران

لیگ هنوز تمام نشده و تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم

ترکمان: گل اولم برای سپاهان با دو حسرت همراه بود/ همه می‌گفتند به سپاهان نرو چون به تو بازی نمی‌رسد/ با آقایی و مصلح رفیق هستیم، نه رقیب/ اتفاقات بازی پرسپولیس تمرکزمان را گرفته بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۲۲۸

مدافع سپاهان در مورد تساوی مقابل ذوب آهن و اولین بازی اش در ترکیب اصلی تیم و گلزنی‌اش صحبت کرد.

مهدی ترکمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و این را از قبل به خوبی می‌دانستیم و خودمان را برای یک نبرد دشوار آماده کرده بودیم. همانطور که دیدید موقعیت‌های خیلی زیادی در این بازی داشتیم و می‌توانستیم در دقایقی که از حریف پیش بودیم اختلاف را بیشتر کنیم ولی کم دقتی باعث شد از فرصت‌ها استفاده نکنیم و در نهایت با گل پنالتی دقیقه 92 کار به تساوی کشید. این در حالیست که حریف موقعیت چندانی در طول بازی نداشت.

وی افزود: متاسفانه در حساس‌ترین مقطع ممکن 2 امتیاز خیلی مهم از دست دادیم و این اتفاق خیلی بدی برای ما بود و 3 امتیاز بازی خیلی برای ما مهم بود ولی به هر حال یک وقت‌هایی شانس با تیم شما یار نیست و روز خوب آن تیم نیست و موقعیت‌ها وارد دروازه نمی‌شود. هیچکس مقصر این نتیجه نیست و هیچ مهاجمی هم دلش نمی‌خواهد توپ‌هایش گل نشود و همانطور که گفتم یک روز وقتی روزت نباشد بدشانسی می‌آوری.

مدافع سپاهان در مورد اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم هم گفت: خدا را شکر این فرصت در اختیارم قرار گرفت و منتظر بودم کادرفنی به من اعتماد کند تا بتوانم از این فرصت استفاده کنم. همیشه هم گفته بودم حضور در تیم بزرگی مثل سپاهان و پوشیدن لباس این تیم برایم افتخار است و حتی اگر 5 دقیقه هم فرصت بازی داشته باشم همه تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار می‌گیرم.

ترکمان در مورد گلزنی در نخستین بازی‌اش هم عنوان کرد: آقای قلعه‌نویی همیشه بازیکنانی را دوست دارد که میل هجومی داشته باشند و می‌خواهد تیم با اکثر نفرات در حمله حاضر شود و همیشه به ما توصیه می‌کند با رعایت نکات دفاعی و سریع برگشتن موقع حمله حریف، همیشه سعی کنیم در حمله به تیم کمک کنیم و سبک بازی من هم دقیقاً به همین شکل است و نفوذ و کمک به خط حمله را دوست دارم. در آن موقعیت هم فضا را باز دیدم و یک لحظه احساس کردم اگر شوت بزنم گل می‌شود و خوشحالم که احساسم درست بود. من روی شوت‌های این مدلی تمرین کردم و احتمال زیادی می‌دادم گل بشود. فقط دو حسرت برایم باقی ماند. اول اینکه گل نخستم برای سپاهان با پیروزی همراه نبود و اینکه جای هواداران خوبمان در این بازی خالی بود و دوست داشتم در حضور آنها گل اولم را جشن بگیرم.

وی در مورد عملکرد کلی خود در بازی اولش گفت: فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتم و آقای قلعه‌نویی هم اینطور که متوجه شدم از عملکردم راضی بود ولی خب متاسفانه موفق به پیروزی نشدیم و 2 امتیاز از دست دادیم و اگر اولین بازی و اولین گل من برای سپاهان با پیروزی همراه بود آن وقت حسابی خوشحال بودم ولی الان فقط می‌توانم افسوس بخورم. به هر حال بازی با ذوب آهن تمام شد و باید به فکر دیدارهای بعدی باشیم.

مدافع سپاهان در مورد انتقالش به این تیم در پنجره زمستانی و کار سختش در رقابت با بازیکنان هم پستی هم عنوان کرد: همیشه رقابت و انجام دادن کار سخت است که باعث می‌شود انسان پیشرفت کند. شاید خیلی‌ها از چالش‌های این شکلی استقبال نکنند و دوست داشته باشند کارِ راحت‌تر را انجام دهند ولی من اینگونه نیستم. وقتی می‌خواستم به سپاهان بیایم همه می‌گفتند آنجا نرو چون به تو بازی نمی‌رسد ولی من این انتخاب را کردم و از آن هم راضی هستم. در حال حاضر هم سعید آقایی و شایان مصلح رقیب من نیستند و دو دوست و دو برادر خوب برایم محسوب می‌شوند. باور کنید جو دوستانه‌ای که در سپاهان دیدم اصلاً برایم قابل تصور نبود و از همان جلسه اول تمرین بازیکنان برخورد گرمی با هم داشتند و این فضا من را به خودش جذب کرد. به هر حال از انتخاب سپاهان راضی هستم و امیدوارم بتوانم زمان زیادی در این تیم باشم.

ترکمان در مورد صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود اتفاقات بازی با پرسپولیس روی تمرکز و روحیه بازیکنان تاثیر منفی داشت هم گفت: بله باور کنید اصلاً شرایط روحی و تمرکز خوبی نداشتیم و این روی ما تاثیر منفی گذاشته بود. به هر حال مهم‌ترین بازی فصل ما بود و آن اتفاقات از لحاظ روحی ضربه سنگینی برای ما بود و فکر می‌کنم با اینکه کار زیادی انجام داده بودیم ولی اثرش را روی این بازی گذاشت. به هر حال امیدوارم دیگر گذشته را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم.

وی در مورد اعتراض اکثر بازیکنان و باشگاه‌ها به برگزاری بازی در شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا است هم گفت: متاسفانه این مشکل وجود دارد و نمی‌دانم چرا مسابقات را تا رفع این مشکل تعطیل نمی‌کنند؟ چه چیزی از جان بازیکنان و عوامل درگیر بازی‌ها در فوتبال مهم تر است؟ ما واقعا با استرس وارد زمین می‌شویم و نمی‌دانیم یارگیری کنیم و ترس ویروس را به جان بخریم یا بازی را ول کنیم و به فکر سلامتمان باشیم. موقع شادی گل اگر دقت کرده باشید نمی‌دانستم چکار کنم و به بازیکنان گفتم فاصله بگیرند و خطرناک است. امیدوارم مسئولان فکری کنند و بازی‌ها را موقتاً تعطیل کنند و فوتبال ارزش به خطر افتادن جان این همه انسان را ندارد.

مدافع سپاهان در مورد حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3-0 شدن بازی با پرسپولیس توضیح داد: من وارد این مسائل نمی‌شوم و اظهار نظر نمی‌کنم. مطمئنم مسئولان باشگاه این موضوع را پیگیری خواهند کرد و تلاششان را می‌کنند تا حقی از سپاهان ضایع نشود.

ترکمان در پایان در مورد اینکه آیا باید کار لیگ را تمام شده دانست یا نه هم گفت: نه اصلاً درست است که فاصله زیاد شده ولی تا وقتی به تیمی جام نداده‌اند یعنی لیگ تمام نشده و هنوز ادامه دارد. ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه که هنوز شانس داریم تلاش کنیم و همین کار را خواهیم کرد. ضمن اینکه جام حذفی و لیگ قهرمانان را هم در پیش داریم و برای آنها هم به اندازه لیگ انگیزه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز