خبرگزاری کار ایران

مربی ماشین سازی: هیچ اولتیماتومی به کادرفنی اعلام نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۶۰۴

مربی تیم ماشین سازی تبریز اعلام کرد از این باشگاه هیچگونه اولتیماتومی به کادرفنی ارائه نشده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا باغ آبادی، مربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی تیم قابل احترام و ریشه ‌داری است که هواداران زیادی دارد. 

با احترام به این تیم نگاه می‌کنیم و تغییراتی در کادرفنی این تیم انجام شده است. در نیم فصل دوم با 5 تیمی که بازی کردیم سه تیم مربیانش تغییر کرده است: تیم شهرخودرو،‌ پیکان و اکنون نساجی. در طول هفته تمرینات منظمی انجام دادیم و آماده این مسابقه هستیم.

او درباره غایبان ماشین سازی در این بازی گفت: ما آقای عزیز معبودی را به علت محرومیت در اختیار نداریم ولی دو مصدوم هم داریم. آقایان بابک مرادی و شاهین توکلی دو مصدوم ما هستند که کادر پزشکی سعی دارند آنها به شرایط بازی برسند.

باغ آبادی در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای جانشینان این دو بازیکن مصدوم اندیشیده است گفت: کادر پزشکی ما در تلاش است تا این دو بازیکن را به شرایط بازی برساند اگر هم نرسیدند به هر حال جوانان با پتانسیل و استعدادی داریم که جانشین خواهند شد و جواب اعتماد کادرفنی را می‌دهند.

مربی ماشین سازی در این باره که رسانه‌ها از اولتیماتوم به سرمربی باشگاه خبر داده بود گفت: برای کادرفنی به صورت مکتوب اولتیماتومی ارائه نشده و در جریان آن نیستم اما مصاحبه‌ای که از سوی مدیرعامل محترم‌مان دیدم هیچ اولتیماتومی به کادرفنی در آن وجود نداشت.

او همینطور درباره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: درباره این ویروس باید بگویم که سلامتی بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما اعطا کرده است. خواهشم این است که تصمیماتی بگیرند که بعدا پشیمانی به وجود نیاید. چون مردم و بازیکنان و کادرفنی هم در این جامعه و فرودگاه ها و اماکن عمومی رفت و آمد می‌کنند. تصمیم نگیرنند که کیفیت را فنای کمیت کنند و تقاضای من از مسئولان امر این است که دقت لازم در این امر را داشته باشند چرا که سلامتی مردم خیلی مهم است. ما در این بازی حق میزبانی داریم که هواداران در این مسابقه نیستند و این یک اجحافی در حق تیم‌های میزبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز