خبرگزاری کار ایران

داور بیش از ۳۰ دقیقه صبر نکرد!

تکرار اتفاقات جنجالی سپاهان - پرسپولیس در دربی مصر(تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۶۱

تیم فوتبال الاهلی مصر به دلیل غیبت بازیکنان زامالک در زمین مسابقه به سه امتیاز بدون دردسر دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران به علت تاخیر بازیکنان تیم سپاهان برای ورود به زمین مسابقه برگزار نشد و با دستور ناظر این بازی قرار است کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را مشخص کند. تقریبا 24 ساعت پس از این مسابقه در کشور مصر اتفاق مشابهی رخ داد که با دستور داور مسابقه تیم الاهلی با نتیجه سه بر صفر برنده دیدار با زامالک شد.

 الاهلی رکورد بی‌نقص خود را در لیگ برتر مصر بدون حتی تکان دادن توپ مقابل زامالک در دربی قاهره، حفظ کرد. در حالیکه تیم زامالک موفق شده بود شش روز پیش در فینال سوپرکاپ مصر در ضربات پنالتی الاهلی را با نتیجه 4 بر سه شکست بدهد اما 4 روز پس از این بازی سه امتیاز را به راحتی از دست داد.

این مسابقه البته خیلی ساده به پایان نرسیده بود و قهرمان زامالک با جنجال‌های زیادی رو به رو بود. صحنه‌های زشت پایان رقابت شدید باعث شد که درگیری بین بازیکنان و کادرفنی پس از ضربات پنالتی آغاز شود، که اتحادیه فوتبال مصر به درستی وارد عمل شد و این دو تیم را مجازات کرد.

محمود کهربا، ستاره شیاطین سرخ تا پایان فصل از حضور در مسابقات محروم شد، در حالی که چند بازیکن دیگر برای صحنه‌های ناخوشایند مجازات شدند. هردو باشگاه همچنین به دلیل عدم کنترل بازیکنان خود، 100000 پوند مصر جریمه شدند پس از آنکه مرتضی منصور، رئیس باشگاه زامالک هم با محرومیت رو به رو شد.

سردرگمی در دربی قاهره

بعد از اینکه مرتضی منصور در ابتدا اعلام کرد که زامالک این هفته از بازی در دربی قاهره خودداری خواهد کرد، بعداً تأیید شد که پاتریس کارتون، رئیس باشگاه الاهلی در اعتراض به برنامه ریزی لیگ و مجازات توسط فدراسیون فوتبال مصر، یک تیم زیر 18 سال را در بازی روز دوشنبه به زمین روانه خواهد کرد. با این حال، ساعاتی قبل از بازی رئیس باشگاه زامالک اعلام کرد به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش سنگین باران اتوبوس این تیم دیر به ورزشگاه رسیده است. با این حال فدراسیون فوتبال مصر تأیید کرد که با پیش بینی ترافیک غیرمتعارف در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مسابقه یک کاروان پلیس برای هر دو طرف فراهم شده است تا طبق برنامه به استادیوم بین المللی قاهره برسند. 

تکرار اتفاقات جنجالی سپاهان - پرسپولیس در دربی مصر(تصاویر)

داور اهل لیتوانی، گیدیمیناس مازئیکا در ابتدا تصمیم گرفت تا یک ساعت بعد از ادعاهای مطرح شده توسط زامالک، بازی را به تعویق بیندازد، در حالی که بازیکنان الاهلی برای شروع مسابقه در زمین بازی آماده بودند. با گذشت 30 دقیقه از صبر داور او تصمیم گرفت تیم الاهلی را برنده اعلام کرده و نتیجه بازی سه بر صفر به سود این تیم اعلام شود. نکته جالب و قابل توجه دیگر از این مسابقه عدم حضور تماشاگران بود که البته محرومیت آن به تخلف دو تیم در بازی سوپرکاپ مرتبط بود. تیم الاهلی با این سه امتیاز موفق شد از 16 بازی در فصل جاری لیگ مصر به 16 پیروزی دست پیدا کند و در آستانه یک رکورد دست نیافتنی قرار گرفته است.

تکرار اتفاقات جنجالی سپاهان - پرسپولیس در دربی مصر(تصاویر)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز