خبرگزاری کار ایران

رضاوند: فعلا بازی‌ها برگزار نشود بهتر است / مثل اینکه گل ما هم آفساید بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۳۱

هافبک تیم استقلال تهران گفت: در طول فصل در هفت هشت صحنه داوری‌ها به ضرر ما بوده و حالا یک اتفاق در یک بازی به سود ما شده است.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند درباره صحنه‌های مشکوک داوری در دیدار استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: گل آنها آفساید بوده و مثل اینکه گل ما هم آفساید بوده است. در طول فصل در هفت هشت صحنه داوری‌ها به ضرر ما بوده و حالا یک اتفاق در یک بازی به سود ما شده است. در هر صورت خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. شاید یک صحنه گل ما آفساید بود، ولی گل‌ آنها هم صد درصد آفساید بود و پنالتی ما هم کاملاً درست بود. این اتفاقات می‌افتد و در کُل قضاوت آقای حیدری خوب بود.

هافبک تیم استقلال درباره برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران براثر شیوع ویروس کرونا گفت: بالاخره جان همه در میان است. نبود هواداران امروز تأثیرگذار بود و آنها بازی را جذاب می‌کنند و غیبت‌شان به تیم آسیب می‌زند. بالاخره ما هم در زمین هستیم و نفس بازیکنان به یکدیگر می‌خورد. به نظر من با این شرایط اگر بازی‌ها برگزار نشود، بهتر است.

رضاوند درباره خستگی بازیکنان استقلال همچنین گفت: همین‌طور است. ما سه سفر داشتیم و پلی‌آف آسیا را پشت سر گذاشتیم. شرایط سخت است و در رفت و آمد هستیم، ولی به نظرم تیمی خوب است که در روز بد بودن هم پیروز شود که خدا را شکر ما هم توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد حضورش در ترکیب اصلی تیم استقلال افزود: من در نیم‌فصل اول به جز بازی اول در تمام مسابقات بازی کردم،‌ حالا چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه. حالا تعداد بازیکنان بیشتر باشد بهتر است و بچه‌ها کمتر آسیب می‌بینند، اما تصمیم‌گیری با مربیان است. امیدواریم تیم کامل باشد تا بازیکنان کمتر آسیب ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز