خبرگزاری کار ایران

صدور آرای کمیته وضعیت فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۸۷

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

 آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت حامد نورمحمدی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین نورمحمدی محکوم به پرداخت مبلغ 58 میلیون و 860 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال شد.

*در پرونده شکایت سعید حیدری از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال به انضمام مبلغ 30 میلیون و 520 هزاریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت کوروش ملکی از باشگاه سپیدرود رشت،  این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 74 میلیون و 120 هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد.

*در پی شکایت محمدصادق رفیعی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 450 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

*با توجه به شکایت پرویز کریمی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 760 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 38 میلیون و 368 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز