خبرگزاری کار ایران

برای مهار ارسلان مطهری برنامه داریم

استکی: آماده‌ایم تا 3 امتیاز بازی استقلال را کسب کنیم/ بازی بدون تماشاگر به ضرر ما هم هست

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۲۹

مربی ذوب آهن از انگیزه و تلاش این تیم برای برتری مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن استکی، مربی ذوب آهن که به جای رادولوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حاضر شده بود در خصوص این بازی اظهار داشت: آقای رادولوویچ عذرخواهی کردند که به دلیل کسالت نتوانستند در این نشست حاضر شوند. بازی از لحاظ فنی شرایط خاصی دارد. بازیکنان معمولاً مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند هرچند 3 امتیازش با بازی‌های دیگر فرقی ندارد. تیم ما شرایط خوبی دارد و از زمانی که آقای رادولوویچ آمده رو به پیشرفت بودیم و در عملکرد تیم و نتایج این نشان داده شده است. ما در این بازی هادی محمدی و مهران درخشان‌مهر را در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان آماده هستند و به قول سرمربی‌مان آماده‌ایم تا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر وجود دارد هم گفت: من در این مورد اطلاعی ندارم ولی این را در نظر بگیرید که اثبات شده حضور تماشاگر در ورزشگاه 10 تا 15 درصد روی بازی تاثیر دارد و بعضاً با توجه به شرایط جدول تماشاگران می‌توانند به تیم میزبان استرس وارد کنند و ضمن اینکه حضورشان به بازیکنان تیم ما هم انگیزه می‌داد و از این جهت بخواهیم حساب کنیم برای ما هم اتفاق خوبی نیست.

مربی ذوب آهن در مورد عملکرد درخشان مطهری در استقلال و اینکه چه برنامه‌ای برای مهار او دارند گفت: ارسلان بازیکن خوبی است و 2 سال بازیکن ما بوده و کاملاً با شرایطش را آشنا هستیم. او 2 سال در تمرینات مقابل مدافعان ما بازی کرده و با شکل کار او و شیوه حرکاتش به خوبی آشنا هستند و این یک پوئم مثبت برای ما محسوب می‌شود و قطعاً برای مهار او برنامه‌هایی داریم.

استکی در مورد گلایه‌های رادولوویچ از شرایط ذوب آهن و اینکه نتوانسته بازیکنی را با نظر خودش جذب کند هم عنوان کرد: آقای رادولوویچ اولین دوران حضورش در ایران را سپری می‌کند و طبیعتاً شناختی از بازیکنان نداشت و به گفته خودش کم کم با آنها آشنا شده است و متوجه شده شرایط خوبی داریم و بازیکنان ما نفرات با کیفیتی هستند و در حال حاضر از شرایط راضی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز