خبرگزاری کار ایران

رد پای مربی سابق آبی‌ها در ادعای جنجالی؛

ماجرای فیک چوب حراج به لوگوی باشگاه استقلال!

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۱۴

در حالی ماجرای فروش لوگوی باشگاه استقلال تهران در رسانه‌ها مطرح شده است که به هیچ عنوان چنین خبری صحبت ندارد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز به صورت ناگهانی خبر مبنی بر "مزایده برند باشگاه استقلال" منتشر شد که حاکی از این بود، لوگوی باشگاه استقلال با قیمت 8 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین مطرح شد که با وجود توقیف این لوگو، باشگاه استقلال اقدامی در راستای جلب رضایت شاکی خود به عمل نیاورده است و شاکی این پرونده به خاطر طلب 300 میلیونی اش حکم توقیف لوگو را گرفته است!

جالب اینکه همچنین عنوان شده بود در حالیکه تا پایان مهلت اعلام شده امروز خریداری وجود نداشته باشد، در دومین مزایده برند باشگاه استقلال به هر قیمتی واگذار خواهد شد و در قدم اول واگذاری لوگوی باشگاه استقلال قراردادهای اسپانسری این باشگاه زیر سوال خواهد رفت.

با توجه به اینکه از 6 ماه از مطرح شدن به مزایده گذاشتن برند باشگاه تهران سپری شده است، باشگاه استقلال دو هفته پیش این طلب را پرداخت کرد تا خطری به مزایده گذاشتن لوگوی این باشگاه را تهدید نکند. ماجرا از این قرار است که شکایت مربی سابق استقلال تهران سبب شد تا هم او و هم همسرش از این باشگاه پول دریافت کنند و به این ترتیب باشگاه رضایت آنها را جلب کرده و شکایت پس گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز