خبرگزاری کار ایران

العنبری: باید برای لحظه به لحظه بازی با پرسپولیس برنامه داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۳۰۸

سرمربی الشارجه معتقد است که پرسپولیس تیم خوبی است و مهره‌های قدرتمندی را در اختیار دارد به همین خاطر آنها باید برای هر لحظه از بازی مقابل آنها برنامه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، عبدالعزیز العنبری، سرمربی الشارجه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مصاف با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس را به خوبی می‌شناسیم و آنها را در چند جلسه آنالیز کرده ایم. انتظار بازی سختی داریم.

وی ادامه داد: آنها بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارند و چندین سال است که در صدر جدول لیگ ایران هستند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. این جام به تجربه بازیکنان ما اضافه می‌کند و امیدواریم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی شارجه گفت: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است. برای کنترل خط حمله آنها نیز برنامه خواهیم داشت و از هواداران می‌خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

العنبری اضافه کرد: قطعا هدف ما صعود از این گروه است. می‌دانیم که کار سختی است و تیم‌های قدرتمندی در این گروه هستند. اما تلاشمان را می‌کنیم و با حمایت هواداران می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرنگاری از العنبری پرسید، مربی ایرانی گفت کایو و مندس را کنترل می‌کنیم، نظر شما چیست؟ سرمربی شارجه هم پاسخ داد: قطعا هر تیمی برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت. ما یک استراتژی جدید خواهیم داشت هرچند می‌دانیم که حریف ما پرسپولیس و یک تیم قوی است. ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

من دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الدحیل و استقلال را دیده‌ایم. آنها خیلی خوب حمله میکنند و برای این کار مهره‌های قدرتمندی دارند. تلاش می‌کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز