خبرگزاری کار ایران

بعد از جنجال در برنامه تلویزیونی:

حمله باشگاه استقلال قبل از جدال با الاهلی؛ نگاه ملی شما دروغ بود

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۲۳۹

باشگاه استقلال نسبت به ادعای پیشکسوت این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، صحبت‌های مهدی امیرآبادی، پیشکسوت استقلال در خصوص یکی از دربی‌های سال‌های گذشته و استفاده از ماده ممنوعه توسط بازیکنان این تیم سرو صدای زیادی بپا کرد و مدیر رسانه‌ای استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

ما (بسیاری از طرفداران فوتبال) در حوالی آبان ماه سال نود و هفت به صدا و سیما و بسیاری از رسانه‌های پرمخاطب انتقاد می‌کردیم که چرا به یک مسابقه باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا بیش از اندازه رنگ و بوی ملی می‌دهید؟ همان روزها به نگاه ما انگ وطن فروشی می‌زدند اما یک سال و چند ماه بعد، همین امروز صبح، چند ساعت قبل از مسابقه حساس تیم استقلال مقابل نماینده عربستان سعودی، وقتی می‌بینیم که سه مجری در یک برنامه تلویزیونی (شبکه دو) دنبال مصاحبه چالشی بر سر موضوعی غیرمستند (به تکذیب گوینده‌اش منجر شده) علیه آرامش باشگاه استقلال در آستانه یک بازی مهم هستند، ایمان می‌آوریم که اعتراض‌های ما در گذشته چقدر درست و دقیق و منطقی بود.

گذر زمان ثابت کرد که همه آن ادعاها جعلی و دروغ بوده و مسؤولان و مجریان، علایق رنگی خود را با نقاب‌ ملی به خورد ملت داده‌ بودند. اکنون ثابت کرده‌اند که دستان خالی ما (در غیاب هفت بازیکن ترکیب اصلی) با دستان خالی آنها تفاوت دارد و نگاه ملی فقط به یک رنگ اختصاص دارد!

استقلال در سخت‌ترین روزهایش نیازی به حمایت‌های قلابی ندارد و به این دست‌آورد می‌بالد که آن رنگ و لعاب‌های ملی درباره مسابقه تیم محبوب‌شان در آسیا، جعل و دروغ و ادایی بیش نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز