خبرگزاری کار ایران

جدال با الاهلی با یادی از درخشش فرهاد مجیدی؛ آبی‌ها امیدوار به اولین سه امتیاز

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۶۰۰

سرمربی استقلال خاطره‌ خوبی از جدال با الاهلی عربستان دارد و امیدوار است در این بازی اولین پیروزی تیمش در مرحله گروهی را جشن بگیرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی خاطره‌ خوبی از جدال با الاهلی عربستان دارد.استقلال بعد از تساوی هفته‌ی اول مقابل الشرطه عراق، در دومین بازی خود از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمان آسیای 2020 به مصاف الاهلی عربستان می‌رود. الاهلی هم مانند استقلال لیگ قهرمانان آسیا را با یک تساوی یک بر یک خارج از خانه آغاز کرده است. نماینده عربستان که در ابتدای فصل برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس را روی نیمکت خود می‌دید، کشور کویت را به عنوان میزبان برای رویارویی با استقلال انتخاب کرد. دو تیم دوشنبه شب در یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های قاره‌ی کهن به مصاف هم می‌روند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که نتایج قابل قبولی بعد از حضور در این باشگاه گرفته، خاطره‌ی خوبی از جدال با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا دارد. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا 2010 با تیم‌های الغرافه قطر، الجزیره امارات و الاهلی عربستان همگروه شده بود. آبی‌پوشان پایتخت در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیای 2010 باید در شهر جده عربستان به مصاف الاهلی می‌رفتند. استقلال که با قهرمانی در لیگ برتر ایران به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، با درخشش فرهاد مجیدی موفق شد حضورش در آسیا را هم با پیروزی آغاز کند. فرهاد مجیدی سرمربی این روزهای استقلال در آن بازی کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت بود. مجیدی در هر نیمه یک گل با ضربه سر برای استقلالی‌ها به ثمر رساند تا قهرمان ایران در نهایت با نتیجه 2 بر یک بتواند از سد الاهلی عربستان بگذرد. البته استقلالی‌ها خوش‌شانس هم بودند که توانستند با درخشش فرهاد از سد میزبان خود بگذرند. بعد از دو گلی که فرهاد در دقایق 11 و 75 به ثمر رساند، الاهلی یک گل را در دقیقه 85 جبران کرد. عربستانی‌ها در دقایق پایانی بازی هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که بازیکن آن‌ها در گل کردن آن توپ ناکام بود و ضربه‌ی او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا استقلالی‌ها 3 امتیاز شیرین را در عربستان بدست آورند.

علاوه بر فرهاد مجیدی، مجید نامجو مطلق هم که این فصل یکی از کمک‌های فرهاد در استقلال است، در آن بازی مقابل الاهلی که با درخشش مجیدی همراه بود حضور داشت. نامجو مطلق مانند این فصل، در بازی سال 2010 استقلال مقابل الاهلی عربستان کمک مربی آبی‌پوشان بود. هافبک اسبق تیم ملی، در آن سال کمک صمد مرفاوی سرمربی استقلال بود.

استقلالی‌ها در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیای 2010 هم موفق شدند با نتیجه‌ی مشابه 2 بر یک و با گل‌های مهدی سید صالحی و امیر حسین صادقی از سد الاهلی عربستان در ورزشگاه آزادی بگذرند. در نهایت استقلال آن فصل همراه با مرفاوی بعد از شروع همراه با برد در عربستان، مقابل الشباب عربستان با نتیجه‌ی 3 بر 2 در مرحله‌ی یک هشتم نهایی تن به شکست دادند و از لیگ قهرمانان آسیا 2010 کنار رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز